بازدید 5948

تمهیدات پلیس راهور برای بازی فوتبال پرسپولیس

کد خبر: ۶۸۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 19 April 2017
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به تمهیدات پلیس راهور پایتخت برای بازی فوتبال پرسپولیس و پدیده پرداخت و گفت: برخورد با توقف دوبله و سد معبر برای روان‌سازی تردد در اطراف ورزشگاه آزادی در دستور کار است.

به گزارش فارس، سرگرد علی‌اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت برای تسهیل در تردد ورزش‌دوستان با توجه به برگزاری بازی فوتبال دو تیم پرسپولیس و پدیده در ورزشگاه آزادی تهران، اظهار داشت: مأموران پلیس راهور فاتب از ساعت 13 امروز در معابر منتهی به ورزشگاه حضور خواهند داشت.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود تعداد زیادی از ورزش دوستان برای تماشای این بازی در ورزشگاه آزادی حضور خواهند یافت، بهتر است شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند چرا که اتوبوسرانی و مترو برای بازی امروز پیش‌بینی لازم را کرده است.

وی با اشاره به این مطلب که محدودیت پارکینگ در اطراف محدوده ورزشگاه وجود دارد از شهروندان درخواست کرد: به توصیه پلیس درخصوص نحوه پارک خودرو عمل کنند.

سرگرد شریفی به موتورسواران اشاره و بیان داشت: این دسته از شهروندان باید طبق قانون و بر اساس ظرفیت موتور خود سرنشین سوار کنند؛ حتماً کلاه ایمنی نیز داشته باشند و با توجه به حجم بالای تردد و عابران پیاده در اطراف ورزشگاه حتما با سرعت مطمئنه به رانندگی بپردازند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خطاب به عابران پیاده نیز اعلام کرد: حتماً از پیاده‌رو برای تردد استفاده کنند.

این مقام ارشد پلیس راهور در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص ممنوعیت یا محدودیت‌های احتمالی در معابر اطراف ورزشگاه،‌ خاطرنشان کرد: نه ممنوعیت و نه محدودیت داریم؛ فقط پلیس با توقف دوبله و سد معبر که باعث انسداد تردد می‌شود برخورد کرده و خودروهای پارک شده را با جرثقیل جابجا خواهد کرد.

سرگرد شریفی با بیان این مطلب که پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت تا پایان مراسم و روان‌سازی ترافیک در محل حضور دارد از ورزش دوستان درخواست کرد که هیجان خود را کنترل کرده، به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام گذاشته و با رعایت سرعت مطمئنه به رانندگی بپردازند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار