بازدید 5828

سارق مسلح:دیدم نگهبان ندارد!

کد خبر: ۶۸۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 19 April 2017
سارق مسلح نقابداری که با پوشیدن بادگیر مشکی رنگ به یکی از شعبه های تعاونی قرض الحسنه ثامن  مشهد دستبرد زده بود، دقایقی بعد از آن که توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی و با صدور دستورات ویژه قضایی دستگیر شد اعتراف کرد: دیدم قرض الحسنه مذکور در منطقه ای خلوت است و نگهبان مسلح هم ندارد، تصمیم به سرقت مسلحانه گرفتم با خودم گفتم یا دستگیر می شوم یا به پول می رسم!!
 
به گزارش خراسان، دادستان مرکز خراسان رضوی روز گذشته با اعلام خبر دستگیری سارق مسلح سیاه پوش به خراسان گفت: حدود ساعت 11:30 صبح روز شنبه گذشته، موتورسواری که با کلاه کاسکت سفیدرنگ چهره خود را پوشانده و سلاح کلت کمری را در دست می فشرد وارد یکی از شعبه های تعاونی قرض الحسنه ثامن در خیابان چمن مشهد شد و با تهدید کارکنان مبالغی بیش از 2 میلیون تومان را به سرقت برد. قاضی غلامعلی صادقی افزود: سپس سارق مسلح که بادگیر مشکی رنگ به تن داشت با یک دستگاه موتورسیکلت مشکی از محل گریخت. مقام ارشد قضایی مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع،پرونده ای در این باره تشکیل شد و زیر نظر قاضی حیدری (معاون دادستان) مورد رسیدگی قرار گرفت. قاضی صادقی تصریح کرد: از سوی دیگر نیز گروه ویژه ای از کارآگاهان ورزیده اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با صدور دستورات قضایی وارد عمل شدند و به تحقیق در این باره پرداختند تا این که در بازدیدهای میدانی از محل وقوع سرقت و بررسی های غیرمحسوس سرنخ هایی به دست آمد که نشان می داد دزد «سیاه پوش» در منطقه رسالت مشهد ساکن است و پلاک نصب شده روی موتورسیکلت وی نیز مسروقه می باشد.
 
این مقام قضایی تصریح کرد: گروه ویژه کارآگاهان موفق شدند پس از 3 روز، عامل سرقت مسلحانه را که در یک منزل استیجاری زندگی می کرد، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مشهد در ادامه  افزود: پس از اعترافات متهم، سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه و موتورسیکلت مذکور نیز کشف شد. وی گفت: طی ماه های گذشته به دلیل رعایت کردن بسته هشدارهای انتظامی در بانک ها و موسسات اعتباری، هیچ گونه سرقت مسلحانه ای در مشهد رخ نداده بود چرا که بیشتر بانک ها و تعاونی های اعتباری از نگهبان مسلح استفاده می کردند. اما متاسفانه قرض الحسنه مذکور نگهبان نداشت و همین موضوع نیز طبق اعترافات سارق مسلح، موجب وسوسه وی برای دستبرد به قرض الحسنه مذکور شده است.
 
قاضی صادقی خاطرنشان کرد: «دزد سیاه پوش» پس از آن که بیش از ۲0میلیون ریال وجوه نقدی را به سرقت برد، لوازم مورد استفاده در سرقت و همچنین سلاح جنگی را داخل مخروبه ای زیرخاک پنهان کرده بود که همه آلات و  ادوات جرم توسط کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های مسلحانه کشف و ضبط شد.
 
وی خاطرنشان کرد: سارق 31 ساله که سعید نام دارد مدعی است که پول های مسروقه را خرج کرده است که تحقیقات  در این باره همچنان ادامه دارد.
 
دادستان مرکز استان خراسان رضوی  همچنین به سرقت مسلحانه ای که یک روز بعد از این ماجرا در یکی از شعبه های بانک صادرات در خیابان بهمن 8 مشهد رخ داد نیز اشاره کرد و گفت: تحقیقات گروه ویژه کارآگاهان درباره سرقت مسلحانه مذکور نیز با توجه به سرنخ های موجود ادامه دارد.
 
گزارش خراسان حاکی است: روز یکشنبه گذشته نیز 2 جوان موتورسوار با تبر و سلاح کلت به یکی از شعبه های بانک صادرات در مشهد دستبرد زدند و حدود 20 میلیون تومان را به سرقت بردندکه تحقیقات با نظارت مستقیم سرهنگ حمید رزم خواه ( رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی ) در این باره همچنان ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر