بازدید 5379

کمک‌های مالی انگلیس به کره شمالی

دیلی‌میل در گزارشی نوشت که کشور انگلیس در طول 6 سال گذشته حدود 4 میلیون پوند به عنوان حمایت مالی خارجی به کره شمالی داده است.
کد خبر: ۶۸۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 19 April 2017
پایگاه دیلی‌میل در گزارشی نوشت که کشور انگلیس در طول ۶ سال گذشته حدود ۴ میلیون پوند به عنوان حمایت مالی خارجی به کره شمالی داده است.

 به گزارش میزان، در این گزارش آمده است که تنها در سال ۲۰۱۵ انگلیس بیش از ۷۰۰ هزار پوند به کره شمالی پول داده است که این رقم در مقایسه با سال پیش از آن رشد ۱۶۷ درصدی داشته است.

دیلی‌میل در ادامه گزارش داد: وزارت خارجه انگلیس که مسئول بیشتر این هزینه‌هاست اعلام کرده است که برنامه‌ای در راستای قطع این حمایت‌های مالی ندارد.

این روزنامه انگلیسی در ادامه به نقل از منابع آگاه نوشت: این کمک‌های مالی می‌تواند به بهبود روابط انگلیس و کره شمالی منتهی شود.

در ادامه این گزارش آمده است که شب گذشته وزرای کابینه با درخواست‌های زیادی مواجه بودند مبنی بر این مطلب که در واکنش به اقدامات جنگ‌طلبانه رو به افزایش کره شمالی، انگلیس کمک‌های مالی خود را به کره شمالی را قطع کند.

دیلی‌میل در بخش دیگری نوشت: با این وجود وزارت خارجه انگلیس ضمن دفاع از این سیاست خود اصرار دارد که این پرداخت‌ها می‌تواند به بهتر شدن روابط انگلیس و کره شمالی کمک کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل