بازدید 3914

دلخوری شدیددوعضو هیات مدیره پرسپولیس

کد خبر: ۶۸۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 18 April 2017
دو عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از بابت یک اتفاق عجیب به شدت ناراحت هستند.
 
به گزارش تابناک ورزشی، چند ماه قبل بود که اداره مالیات به دلیل بدهی مالیاتی از حساب محمدرضا زادمهر عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مبلغی را کسر کرد.
 
متعاقب آن اتفاق، جعفر کاشانی رییس هیات مدیره باشگاه با تهدیدی مبنی بر کسر از حساب شخصی اش روبرو شد که این موضوع با دخالت علی اکبر طاهری روبرو گشت و با مذاکراتی که وی داشت برای مدتی مسکوت ماند.
 
گرچه آنها تهدیدهای مالیاتی را همواره کنار خود احساس می کردند اما سر و صدایی ایجاد نشد تا اینکه اخیرا بار دیگر موضوع مالیاتی این افراد که به زمان حضورشان در هیات مدیره دانشگاه پرسپولیس بر می گردد مطرح شد و با تماس هایی روبرو شدند؛ تماس هایی که سبب دلخوری شدید آنها شده است.
دلخوری شدیددوعضو هیات مدیره پرسپولیس 
زادمهر در خارج از کشور به سر می برد و کاشانی در ایران است و هردو انتظار دارند باشگاه مشکل ایجاد شده را حل کند زیرا آنها بابت همکاری شان با دانشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت رویانیان درآمدی نداشته اند که حالا آن درآمد مشمول مالیات شود.
 
نکته عجیب تر اینکه حسین کلانی عضو سابق هیات مدیره دانشگاه پرسپولیس بیش از دو نفر مذکور با تهدید روبرو شده و وی که اکنون در آمریکا است در تماس هایی دلخوری شدید خود را اعلام کرده و خواستار رسیدگی باشگاه به این مشکل شده است.
 
با توجه به این اتفاقات این اتفاق محتمل است که دو عضو فوتبالی باشگاه پرسپولیس یعنی کاشانی و زادمهر قید همکاری با این باشگاه را بزنند اما فعلا در انتظار رفع مشکل از سوی علی اکبر طاهری هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان