بازدید 2242
طنز روز

گفت‌وگو با نامزدهای ریاست‌جمهوری درباره آینده تلگرام

کد خبر: ۶۸۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ 18 April 2017
گفت‌وگو با نامزدهای ریاست‌جمهوری درباره آینده تلگرام

از من بهتر می‌دانید که مکالمه صوتی تلگرام نیامده فیلتر شد. خود من یک بار فقط توانستم با آن حرف بزنم که آن هم با همسرم در داخل خانه بود و داشتیم تست می‌کردیم که ناگهان پرید.
در همین‌باره با چند نفر از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت‌وگو کردم تا ببینم برای آینده تلگرام چه برنامه‌ای دارند.
آقای روحانی که تازه از عسلویه برگشته بود درباره آینده تلگرام گفت: انصافا مردم دیدند که دولت من دولتی فیس‌بوک‌پرور، توئیترمسلک و اینستاگرام‌منش بود و جواد ما آن‌قدر در فضای مجازی بود که در فضای واقعی نبود. ما در طول مدت چهار سال گذشته نرخ فیلترشکن را ثابت نگه داشتیم و نگذاشتیم از ماهانه پنج‌هزارتومان گران‌تر بشود. امیدوارم در دولت آینده همین روال ادامه داشته باشد. مردم حق دارند از تلگرام مفتی بهره‌مند شوند.
آقای قالیباف که در حال افتتاح صدوچند طرح بود گفت: آن روز که پنج میلیون شغل ایجاد بشود و درآمد مردم و ملت دوونیم برابر بشود، تلگرام دیگر دغدغه مردم نیست. چون در رفاهی که دولت من به وجود آورده است مردم درگیر انتخاب رنگ پورشه‌شان هستند و وقعی به تلگرام نمی‌نهند. تلگرام مسئله دولت‌های پیر و خسته‌ای مثل دولت تدبیر و امید است اما در دولت ما که قرار است بعد از چهار سال از همه دنیا بهتر باشد دیگر این چیزها مسئله نیست و مردم آن‌قدر عمر می‌کنند که خودشان به زبان می‌آیند که ما چرا نمی‌میریم.
به آقای احمدی‌نژاد که زنگ زدم گفت به جای من درخت حرف می‌زند، بعد گوشی را به آقای مشایی داد، آقای مشایی گفت نزدیک‌تر به من از من آقای بقایی است، بقایی هم گوشی را گرفت و سلام کرد و گفت تا آقایم احمدی‌نژاد هست من حرف نمی‌زنم. خلاصه عاقبت کار دوباره گوشی به احمدی‌نژاد رسید و ایشان گفت: من به همه مردم علاقه‌مندم. به شما هم علاقه‌مندم. من الان خودم در توئیتر هستم و آن‌جا انگلیسی هم حرف می‌زنم. این‌بار قصد داریم به جای سیب‌زمینی فیلترشکن به مردم بدهیم تا بتوانند بیانات ما را در توئیتر بخوانند.
خیلی سعی کردم به دیگر آقایان هم زنگ بزنم اما پیدای‌شان نکردم. البته یکی از آن‌ها که نخواست نامش فاش شود گفت: لطفا نام من را فاش نکنید.
باقی بقای‌تان

رضا ساکی


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل