بازدید 4095
۲

رضاییان دیگرعضوتیم مانیست که درجشن قهرمانی‌مان شرکت کند

قهرمانی ما متعلق به خانواده پرسپولیس است .براساس آنچه که نیاز داریم تیم را تقویت خواهیم کرد .تلاش می‌کنیم تعداد ملی‌پوشان‌مان را حفظ و افزایش دهیم .
کد خبر: ۶۸۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ 18 April 2017
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، رامین رضاییان دیگر بازیکن این تیم نیست که بخواهد در جشن قهرمانی سرخپوشان شرکت کند.
 
به کزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پدیده خراسان گفت: در ابتدا لازم می‌دانم درگذشت سیل‌زدگان تبریز را تسلیت بگویم. متأسفانه در روزهای اخیر فرصتی پیش نیامده بود که از شما خبرنگاران بابت دنبال کردن و زحمات‌تان تقدیر کنم. الان لازم می‌دانم از همه شما تشکر کنم. شما در مقطعی راضی بودید و در مقطعی ناراضی. این قشنگی کار ما و شماست. در کنفرانس‌ مطبوعاتی بعد بازی هم از همه عذرخواهی خواهم کرد. بازی پرسپولیس - پدیده، دیدار خاصی است و اولین بار است که به عنوان تیم قهرمان از حریفان میزبانی می‌کنیم. خوشحالیم که در پایان بازی جشن قهرمانی را برگزار می‌کنیم.
 
وی افزود: با توجه به اینکه ما فردا جشن قهرمانی برگزار خواهیم کرد، طبیعی است در چنین شرایطی بازیکنان آن شرایط و تمرکز لازم را برای بازی نداشته باشند و به همین خاطر باید صحبت‌هایی هم با آنها داشته‌ایم، به هر حال من بسیار خوشبینم که فردا بازیکنانم مقابل هواداران مثل یک تیم قهرمان فوتبال باکیفیتی را ارائه دهند و در پایان مسابقه با برد جشن‌مان را برگزار کنیم. من احترام زیادی برای تیم پدیده قائلم، این تیم نتایج خوبی را در بازی‌های اخیر خود کسب کرده و تیمی با کیفیت و با ثبات است.
 
دوست داریم قبل از سفر به عمان یک جشن باشکوه را با حضور هواداران برگزار کنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: تکرار می‌کنم که ما باید بعد از بازی راهی عمان شویم، اما دوست داریم قبل از آن یک جشن باشکوه را با حضور هواداران برگزار کنیم، من انتظار این را دارم که فردا ورزشگاه آزادی پر شود و بار دیگر از هواداران‌مان قدردانی می‌کنم، چرا که آنها واقعاً یار دوازدهم ما بودند. برای بازی فردا فقط مسلمان را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم و همه صحیح و سالم هستند.
 
بازیکنانم نیت بدی نداشتند و به کسی بی‌احترامی نکردند
برانکو راجع به شوخی‌های برخی بازیکنان پرسپولیس با همبازیان‌شان و حتی محمود خوردبین در برنامه تلویزیونی تصریح کرد: همیشه باید یک مرزی بین شوخی‌ها وجود داشته باشد، هرچند هر فردی نگاه متفاوتی به این قضیه دارد و طور دیگری به آن نگاه می‌کند. آنچه مهم است بازیکنان ما قصد نداشتند به کسی بی‌احترامی کنند و نیت‌شان بد نبود، اما در همین مورد امروز با آنها صحبت خواهیم کرد.
 
بعد از بازی با الهلال آنالیز بازیکنان را آغاز خواهیم کرد
وی در پاسخ به این سؤال که آیا از تغییراتش برای فصل آینده صحبت می‌کند یا نه، عنوان کرد: کادرفنی بعد از بازی با الهلال آنالیز بازیکنان را آغاز خواهد کرد و در واقع بعد از دیدار مهمی که پیش رو داریم به این مسئله خواهیم پرداخت.
 
فعلاً برای تغییر در کادرفنی برنامه‌ای نداریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره تغییر کادرفنی تیمش برای فصل آینده نیز گفت: فعلاً برای تغییر در کادرفنی برنامه‌ای نداریم، چرا که در کادرم همه عالی هستند. من افتخار می‌کنم که چنین کادری را دارم و همین‌جا از همه آنها تشکر می‌کنم.
 
می‌خواهیم اختلاف امتیازمان با تیم‌های پایین‌تر را حفظ کنیم
برانکو در خصوص اینکه گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس برای بازی‌های آینده لیگ هیچ انگیزه‌ای ندارند، افزود: طبیعی است این موضوع مطرح شود. من قبلاً هم گفته‌ام برای بازی با ماشین‌سازی بازیکنان ما خسته بودند، چرا که بازی با الریان بسیار سنگین بود و بعد از این مسابقه تیم از نظر روحی و توان بدنی تحلیل رفت. ما واقعا قصدمان این است در سه بازی آینده با تمام قدرت ظاهر شویم تا اختلافی که بین صدرنشین لیگ و تیم‌های پشت سر وجود دارد، حفظ شود.
 
قهرمانی ما متعلق به خانواده پرسپولیس است
وی در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه آیا از علی کریمی دعوت می‌کند در جشن قهرمانی حضور پیدا کند یا نه، گفت: من از همه پیشکسوتان تشکر می‌کنم از جمله علی کریمی، مهرداد میناوند، ادموند بزیک و عزیزان دیگری که همیشه در کنار تیم ما بودند و ما را حمایت می‌کردند. این قهرمانی متعلق به خانواده پرسپولیس است و هرکس در این خانواده است می‌تواند در ورزشگاه حضور پیدا کند.
 
پلیس نیستم که بدانم چه کسی ممنوع‌الخروج شده است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران راجع به اینکه آیا حقیقت دارد یکی از بازیکنان پرسپولیس ممنوع‌الخروج شده است، اضافه کرد: تا آنجایی که من می‌دانم سروش رفیعی و سیدجلال حسینی برای بازی با الهلال محرومند، اما پلیس نیستم که بدانم چه کسی ممنوع‌الخروج شده است. البته پدرم پلیس خوبی بود!
 
براساس آنچه که نیاز داریم تیم را تقویت خواهیم کرد
برانکو در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا لیست خرید پرسپولیس در صورت صعود به این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا و یا حذف احتمالی تیمش از لیگ قهرمانان تغییر خواهد داشت یا نه، عنوان کرد: همان‌طور که گفتم بعد از بازی با الهلال به طور جدی به این قضیه فکر می‌کنیم، اما اینکه نیازهای ما در صورت صعود یا عدم صعود تغییر کند، نه، این‌طور نیست. ما براساس آنچه که نیاز داریم تیم را تقویت خواهیم کرد.
رضاییان دیگرعضوتیم مانیست که درجشن قهرمانی‌مان شرکت کند 
توقع دارید طارمی را بیرون بگذارم و از کرملاچعب استفاده کنم؟!
در ادامه خبرنگار دیگری از برانکو پرسید چرا از کرملاچعب استفاده نمی‌کند که او گفت: اگر شما بازی کرملاچعب را سه دقیقه مقابل نفت تهران دیدید من او را هر روز در تمرینات می‌بینم. پس بهتر از شما می‌توانم در این مورد تصمیم‌گیری کنم! نکند توقع دارید طارمی را بیرون بگذارم یا اینکه علیپور بازیکن مسنی است و نیاز است استراحت کند! همه بازیکنان ما در رقابت هستند و  همیشه این شرایط وجود داشته است.
 
وی در واکنش به صحبت‌های ضدو نقیضی که در مورد تمدید پنج ساله قراردادش با پرسپولیس می‌شود، تأکید کرد: در این مورد من قبلاً هم صحبت کرده‌ام. سال اول که به پرسپولیس آمدم برنامه کوتاه‌مدت و بعد از آن برنامه میان‌مدت برای باشگاه در نظر گرفتیم. در حال حاضر باید منتظر ماند و دید که در روزهای آینده چه تصمیماتی از سوی باشگاه گرفته می‌شود.
 
برانکو راجع به اظهارات یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه نوراللهی و عالیشاه بازیکنان خائنی بودند، خاطرنشان کرد:  این دو بازیکن برای خدمت سربازی از ما جدا شدند و اینکه آیا در زمان دیگری می‌توانستند این کار را انجام دهند یا نهف خودشان می‌دانند.  ما در آن مقطع تمام تلاش‌مان را برای حفظ آنها انجام دادیم اما دیگر کاری از دستمان بر نیامد. من نظر خودم را می‌گویم و هرکس آزاد است نظر دهد. آنها برای سربازی از جمع ما جدا شدند تا بعد از آن بتوانند بهتر به فوتبال خود ادامه دهند.
 
در فوتبال ممکن است در یک روز اتفاقات زیادی رخ دهد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مواجهه با سؤال دیگری خبرنگار ورزشی تسنیم مبنی بر اینکه در مصاحبه‌اش با سایت‌های خارجی از پیشنهادهای کشورهای دیگر صحبت کرده بود و آیا ممکن است به یکی از این پیشنهادات جواب مثبت دهد، گفت:  در هر صورت پیشنهادات در هر مقطعی از فصل می‌رسد. باید دید این پیشنهادات برچه اساس و چه تفکرات و اهدافی است. در فوتبال ممکن است در یک روز خیلی اتفاقات رخ داده و همه چیز تغییر کند.
 
تلاش می‌کنیم تعداد ملی‌پوشان‌مان را حفظ و افزایش دهیم
برانکو در پاسخ به سؤال عجیب یکی از خبرنگاران در مورد اینکه آیا تیم ملی ایران در جام جهانی شانسی برای صعود از گروهش دارد یا نه، مطرح کرد: من فکر می‌کنم در باشگاه ما از مدیریت گرفته تا کادر مربیان و بازیکنان همه برای موفقیت تیم ملی تلاش‌مان را کردیم، چرا که واقعاً تیم ملی برای همه ما بسیار مهم است. خودتان می‌دانید وقتی تیمی مثل هلند نتوانست راهی جام جهانی شود چه شوک بدی به فوتبال این کشور وارد شد. در حال حاضر آرژانتین هم در گروه خود آویزان است و ممکن است نتواند راهی جام جهانی شود. به هر حال ما افتخار می‌کنیم که تعداد زیادی ملی‌پوش در تیم ملی داشتیم و تلاش می‌کنیم این نفرات حفظ و افزایش پیدا کند، ضمن اینکه خوشحالیم که تیم ملی قاطعانه راهی جام جهانی می‌شود. من فکر می‌کنم تیم ملی در حال حاضر بسیار قدرتمند است و یکی از بهترین‌ تیم‌های آسیاست. در چنین شرایطی همه انتظار نتایج خوب از این تیم را دارند. اما اینکه در جام جهانی راهی مرحله بعد شود یا نه، باید از کی‌روش سؤال کنید!
 
پرسپولیس به داشتن هاشمیان، مهدوی‌کیا و گل‌محمدی افتخار می‌کند
وی در واکنش به اظهارنظر عجیب یکی از خبرنگاران در رابطه با اینکه برخی پیشکسوتان پرسپولیس به خاطر اینکه تیم داشتند نتوانستند به ورزشگاه بیایند و آنها واقعاً پرسپولیس را دوست دارند، گفت: بله، همین‌طور است. من گفتم همه آنهایی که جزو خانواده پرسپولیس هستند فردا می‌توانند در کنار ما باشند و من این موضوع را خوب می‌دانم که برخی مربیان به دلیل مشغله کاری نتوانستند به ورزشگاه بیایند، عزیزانی از جمله وحید هاشمیان، مهدی مهدوی‌کیا و یحیی گل‌محمدی که پرسپولیس به داشتن آنها افتخار می‌کند.
 
فقط مربیان کروات بودند که در ایران خوب نتیجه گرفتند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا او می‌تواند به مانند استانکو دو قهرمانی پی‌درپی برای پرسپولیس بیاورد، یادآور شد: بله، استانکو اولین مربی کرواتی بود که به ایران آمد و مکتب کرواسی را به فوتبال ایران معرفی کرد، مربی که مقطعی در تیم ملی ایران هم کار کرد. فکر کنم به خاطر موفقیت‌های استانکو بود که عشق ایرانی‌ها به مربیان کروات شروع شد. شما اگر به خاطر بیاورید بعد از جنگ‌های بلوک شرق اروپا مربیان خارجی زیادی به ایران آمدند، اما فقط کروات‌ها بودند که خوب نتیجه گرفتند. ضمن اینکه ما فصل پیش هم قهرمان شدیم، اما فقط به خاطر تفاضل جام نگرفتیم.  در واقع از لحاظ روحی و روانی و اخلاقی قهرمان شدیم، ضمن اینکه لازم می‌دانم عنوان کنم که هادی نوروزی جایش در جمع ما خالی است و او کاپیتان ابدی پرسپولیس خواهد بود.
 
ممکن است در بازی فردا به برخی بازیکنان اصلی استراحت دهیم
«اینکه در مراسم جشن قهرمانی باشگاه چه برنامه‌ای برای دعوت از خانواده هادی نوروزی دارد را من اطلاعی ندارم»، برانکو با بیان این جمله در رابطه با اینکه قصد دارد در بازی فردا به چند بازیکن تیمش استراحت بدهد یا نه، گفت: سروش رفیعی و سیدجلال حسینی به خاطر محرومیت در دیدار مقابل الهلال قطعاً فردا فیکس هستند، اما باید بگویم ما برای بازی با الهلال فرصت کافی برای ریکاوری نداشتیم و از این رو ممکن است به برخی بازیکنان فردا استراحت دهیم. با این حال مطمئن باشید هرچه در توان داریم در بازی فردا به کار خواهیم گرفت.
 
رسانه‌ها گمانه‌زنی می‌کنند اما برای ما هنوز چیزی مشخص نیست
وی با اشاره به لیست خرید تیمش که در رسانه‌ها منتظر می‌شود، یادآور شد: من تأکید می‌کنم که بعد از بازی با الهلال به این موضوع می‌پردازیم. رسانه‌ها گمانه‌زنی‌های زیادی می‌کنند اما برای ما هنوز چیزی مشخص نیست.
 
رضاییان دیگر عضو تیم ما نیست که در جشن قهرمانی‌مان شرکت کند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا رامین رضاییان فردا در جشن پرسپولیس شرکت می‌کند یا نه، افزود: برای من عجیب است که چرا شما به این موضوع می‌پردازید؟! رضاییان کلا دو فصل کنار ما حضور نداشت و این فصل هم فقط چهار پنج بازی در ترکیب اصلی حضور داشت. شما چرا از نوراللهی، عالیشاه، یانسکی، گولچ نمی‌پرسید؟ آنها جدا شدند رفتند و دیگر عضو تیم ما نیستند، مثل رضاییان. رضاییان هم دیگر عضو تیم ما نیست که در جشن قهرمانی ما شرکت کند.
 
پارسال نتایج ما یک بر صفر بود، امسال 2 بر صفر و سال بعد باید 3 بر صفر باشد
وی در مورد اینکه آیا در صورت ماندن در پرسپولیس انتظارات از این تیم بالا خواهد رفت یا نه، عنوان کرد: ما این فصل، فصل سخت‌تر و پرفشارتری نسبت به فصل قبل داشتیم. من و همه شاگردانم به این آگاهی رسیده‌ایم که هرچه به جلوتر می‌رویم، بهتر نتیجه می‌گیریم و انتظارات هم بیشتر می‌شود. پارسال نتایج ما یک بر صفر بود، امسال 2 بر صفر و سال بعد باید 3 بر صفر باشد. این میل و خواسته انسانی است که همه باید بر آن واقف باشیم.
 
تمام تلاش‌مان را برای حفظ عالیشاه و نوراللهی انجام دادیم
برانکو راجع به اظهارات یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه نوراللهی و عالیشاه بازیکنان خائنی بودند، خاطرنشان کرد:  این دو بازیکن برای خدمت سربازی از ما جدا شدند و اینکه آیا در زمان دیگری می‌توانستند این کار را انجام دهند یا نه، خودشان می‌دانند. ما در آن مقطع تمام تلاش‌مان را برای حفظ آنها انجام دادیم، اما دیگر کاری از دستمان بر نیامد. من نظر خودم را می‌گویم و هرکس آزاد است نظر دهد. آنها برای سربازی از جمع ما جدا شدند تا بعد از آن بتوانند بهتر به فوتبال خود ادامه دهند.
 
اولویت ما با حفظ بازیکنان فعلی است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه راجع به عدم تمدید قرارداد کامیابی‌نیا و اینکه ترکاشوند مدعی شده است با چهار بازیکن قرارداد داخلی بسته است، گفت: من تأکید می‌کنم اولویت ما با حفظ بازیکنان فعلی است و اگر بازیکنی از جمع ما جدا شد برای جانشینی او تصمیم خواهیم گرفت. به هر حال طبیعی است وقتی تیم ما خوب نتیجه گرفته است، بازیکنان ما خواهان زیادی داشته باشند. شما خودتان دیدید در نیم‌فصل انصاری چقدر خواهان داشت یا طارمی و رضاییان که به ترکیه رفتند و برگشتند.
 
براساس نیازهای‌مان خرید می‌کنیم و فقط به 2، 3 بازیکن نیاز داریم
وی افزود: طبیعی است پیشنهادهای زیادی به بازیکنان برسد و این برای ما افتخار است. من همه مسائل مربوط به تمدید قراردادها را به باشگاه سپردم، اما در مورد چهار بازیکنی که می‌گویید و نام بردید باید بگویم رسانه‌ها گمانه‌زنی‌های زیادی می‌کنند، اما تا الان 10 بازیکن جدید برای ما نام برده‌اند در حالی که فقط دو سه بازیکن نیاز داریم. طبیعی است هر موقع لازم بدانیم بازیکن می‌گیریم مثل نیم‌فصل که رفیعی و نریمان جهان را جذب کردیم. ما براساس نیازهای‌مان و پتانیسل باشگاه خرید خواهیم کرد.
 
پیروزی در دربی و قهرمانی هر کدام اهمیت خاص خودشان را دارند
وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه آیا برد در دربی برای او شیرین‌تر بوده است یا قهرمانی، افزود: هرکدام اهمیت خاص خودش را دارد. می‌دانم که دربی چقدر اهمیت دارد و طعم برد آن چقدر شیرین است، اما لیگ جایگاه خودش را دارد. شما الان می‌دانید دو سال پیش دربی چندچند شد و چه کسی گل زد، اما قهرمانی در تاریخ ثبت می‌شود و همیشه در اذهان باقی می‌ماند.
 
برانکو در پایان درباره اظهارات اخیر جعفر کاشانی مبنی بر اینکه تیم قهرمان نیاز به تغییر دارد، گفت: هر کس آزاد است اظهارنظر کند. من از صحبت شما این برداشت را کردم که سرمربی پرسپولیس باید عوض شود. نمی‌دانم هرکس آزاد است نظر دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بجای شاخ و برگ دادن به مسابقات در پیتی فوتبال ، به فکر استفاده مطلوب میلیونها جوان از تعطیلات تابستان باشید
هر چي داري از رامين رضاييانه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان