بازدید 2906
۱

۳.۵ میلیارد، دریافتی ۴۰ نفر استقلالی در یک فصل!

کد خبر: ۶۸۵۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 17 April 2017
اوضاع مالی استقلال خوزستان مناسب نیست و مجموع دریافتی اعضای این تیم که تعدادشان به ۴۰ نفر می‌رسد، ۳.۵ میلیارد بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال خوزستان پس از اینکه قهرمان لیگ برتر پانزدهم شد، حسابی در چشم بود. گروه ملی که اسپانسر و مالک این باشگاه محسوب می‌شد اعضای این تیم را دعوت کرد تا از آنها تقدیر کند. این اتفاق در حالی رقم خورد که بازیکنان و اعضای کادرفنی انتظار داشتند پاداشی ویژه برای قهرمانی‌شان در لیگ بگیرند که نه تنها این اتفاق رخ نداد، بلکه حتی قراردادهای فصل گذشته آنها نیز تسویه نشد. با این شرایط استقلال خوزستان وارد لیگ شانزدهم شد و با وجود مشکلات مالی زیاد بسیاری از بازیکنان تأثیرگذار این تیم در ابتدای فصل یا در میانه فصل جمع آبی‌پوشان خوزستاتی را ترک کردند. این مشکلات از ابتدای فصل وجود داشت و کار به اعتصاب هم کشیده شد، اما این اعتصاب‌ها باعث تکاپوی هیچ مسئولی به جز شریعتی، استاندار خوزستان نشد.

وضعیت بد استقلال خوزستان در شرایطی ادامه پیدا کرد که در این فصل فقط 3.5 میلیارد تومان بودجه به حساب این باشگاه واریز شده است. پولی که بخشی از آن بابت طلب‌های فصل گذشته بازیکنان و برخی از اعضای کادرفنی هزینه شد تا طلب‌های 26 درصدی آنها پرداخت شود. این پول هم از طریق استانداری به آبی‌پوشان خوزستانی پرداخت شد و باوجود اینکه فصل رو به اتمام است گویا مالک باشگاه مایل نیست پولی پرداخت کند. گویا پرداختی‌های مالک باشگاه فقط هزینه‌های جاری 30، 40 میلیون تومانی بوده که هر چند ماه یک بار به حساب باشگاه واریز شده تا برای خرید بلیت هواپیما و رزور هتل اقدام شود.

با این شرایط اعضای تیم استقلال خوزستان شرایط نامناسبی را پشت سر می‌گذارند. آنها از ابتدای فصل فقط 3.5 میلیارد دریافت کرده‌اند که این مبلغ شاید یک پنجم بودجه تیمی باشد که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز هست. پولی که بین 40 نفر از اعضای تیم و بازیکنان تقسیم شده و کف دریافتی بازیکنان یا اعضای تیم بین 2 تا 5 میلیون و سقف دریافتی نیز بین 50 تا 100 میلیون تومان بوده است. مدت‌هاست پولی به بازیکنان پرداخت نشده و بیشتر مبلغ قراردادهای این فصل باقی مانده است. همین اتفاق باعث شد بازیکنان اقدام به اعتصاب کنند و گویا تا زمانی که به مشکل آنها رسیدگی نشود، قصد تمرین کردن، ندارند.

آبی‌پوشان خوزستانی جدا از ناراحتی‌شان بابت مشکلات مالی، بیشتر از این مسئله ناراحت هستند که مسئولان گروه ملی در دسترس نیستند و حتی تماسی هم برای دلگرم کردن تیم نداشته‌اند. همین مسئله باعث شده استاندار خوزستان چندین مرتبه برای حل مشکل پا پیش بگذارد و این بار هم چشم امید سیداکبر پورموسوی و شاگردانش به استاندار است. آنها باید پنجشنبه با فولاد دیدار کنند و هفته آینده هم دیداری سرنوشت ساز با الفتح عربستان دارند، اما در صورت ادامه مشکلات مشخص نیست چه اتفاقی برای این تیم رخ می‌دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با سلام


ببخشید از پیام اشتباه برداشت نشه.
تقریباً اگه به همه مساوی داده باشن میشه 87 میلیون نفری مگه پول کمی ، مگه یه کارگر یا کارمند چقدر درآمد داره تو سال بیشتر از 20یا 30میلیون....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل