بازدید 3216

ارائه گزارش وزارت اطلاعات درخصوص معضلات فرهنگی

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه نمایندگانی از وزارت اطلاعت و نیروی انتظامی با حضور در کمیسیون متبوعش گزارش محرمانه‌ای را در خصوص وضعیت و معضلات فرهنگی ارائه دادند.
کد خبر: ۶۸۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 17 April 2017
فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح جلسه امروز (یکشنبه 27فرودین ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس از حضور نمایندگان دیوان محاسبات جهت ارائه عملکرد بودجه‌ای دستگاه‌‎ها خبر داد و گفت: مسئولان مربوطه نحوه تقسیم بودجه و اعتبار 1000هزارمیلیارد تومانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در میان دستگاه‌های زیرمجموعه این وزارتخانه، مشکلات بودجه‌ای دستگاه‌ها و عملکرد آن‌ها را دراین خصوص تشریح کردند.

میزان اعتقاد مردم به مباحث دینی امیدوارکننده است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین نمایندگانی از نهادهای امنیتی با حضور در کمیسیون گزارشی از طراز و میزان عقیده و اعتقاد مردم به مباحث دینی مطرح کردند که این گزارش امیدوارکننده بود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین با بیان اینکه مسئولان مربوطه و رئیس کمیسیون فرهنگی درخواست محرمانه نگه داشتن گزارش و آمارهای ارائه شده را از نمایندگان داشته‌اند، توضیح داد: نماینده وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی نیز با حضور در کمیسیون گزارشی از وضعیت و معضلات فرهنگی ارائه دادند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان