بازدید 2767

مهلت یک ماهه کمیسیون عمران به دولت برای اصلاح قانون

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس، از بررسی قانون پیش فروش ساختمان در کمیسیون متبوعش خبرداد و گفت: ایرادات وارده به قانون پیش فروش ساختمان رکود اقتصادی را تشدید کرده است.
کد خبر: ۶۸۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 17 April 2017
سیدهادی بهادری درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با تاکید برضرورت بازنگری در قانون پیش فروش ساختمان، گفت: در حال حاضر ایراداتی به این قانون وارد است که بستر سودجویی و کلاهبرداری را فراهم کرده است.

نماینده مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  طبق آمارهای واصله با قانون فعلی تخلفات در حوزه پیش فروش مسکن بیشتر شده است، افزود:با قانون فعلی رکود در بازار مسکن بیشتر شده و در نتیجه تسری آن به اقتصاد کشور را شاهد هستیم.

وی با تاکید براینکه بازنگری درقانون پیش فروش مسکن با هدف شفاف سازی فعالیت ها و حمایت از ساخت و ساز انجام می شود، تصریح کرد:با بازنگری در قانون پیش فروش ساختمان منافع خریداران و فروشندگان مسکن لحاظ خواهد شد.

بررسی قانون پیش فروش ساختمان درکمیسیون عمران مجلس

این نماینده مردم درمجلس دهم با اشاره به بررسی قانون پیش فروش ساختمان در کمیسیون عمران مجلس، افزود: این قانون ابتدا در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مورد بررسی واقع شد اما به علت وجود برخی ایرادات اکنون در کمیسیون تخصصی خود در حال رسیدگی است.

بهادری ادامه داد : درجلسه روز گذشته کمیسیون عمران مجلس مقرر شد دولت تا یک ماه آینده اصلاحیه این قانون را به مجلس برای تصمیم گیری نهایی در خصوص آن ارسال کند.

عضوهیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، یادآور شد : کمیسیون عمران مجلس باهدف کاهش رکود اقتصادی و کمک به بخش مسکن رفع ایرادات وارده به قانون پیش فروش ساختمان را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، قانون پیش فروش ساختمان که در گذشته در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مصوب شده بود؛برای رفع ایراداتی روز گذشته در کمیسیون عمران مجلس بررسی شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار