بازدید 4031
سوژه

دوراهی منصوریان در استقلال؛ جباری یا جباروف؟

نکته مهم اینجاست که استقلال برای فصل آتی بازیکنی با خصوصیات جباری را جذب کرده است.سرور جباروف که به طور قرضی به سپاهان رفت فصل آینده بازیکن رسمی استقلال محسوب می شود
کد خبر: ۶۸۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 17 April 2017
باشگاه الاهلی قطر برای فصل آینده پیشنهادی به مجتبی جباری ارائه نداده است تا این هافبک بازیساز احتمالا به ایران برگردد.

به گزارش تابناک ورزشی، مجتبی جباری در فصل جاری لیگ ستارگان قطر بازی‌های کمی را برای الاهلی انجام داد و این به دلیل مصدومیت‌هایی بود که دچارش شد. در عین حال یوسف آدم، سرمربی الاهلی هم رابطه خوبی با جباری نداشت. بازیکن ایرانی الاهلی در حالی که چند سال از حضورش در این باشگاه سپری می‌شود، این بار با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه نشده و الاهلی تمایلی برای حفط این بازیکن ندارد.

از طرفی مجتبی جباری هنوز از دیگر تیم‌های قطری هم پیشنهاد ندارد و با این شرایط شاید به فوتبال ایران برگردد. از استقلال به عنوان مقصد بعدی جباری نام برده می‌شود و او قبلاً هم در مصاحبه‌هایش تأکید کرده بوده که دوست دارد دوباره پیراهن استقلال را بر تن کند. اما نکته مهم اینجاست که استقلال برای فصل آتی بازیکنی با خصوصیات جباری را جذب کرده است. 

سرور جباروف که به طور قرضی به سپاهان رفت فصل آینده بازیکن رسمی استقلال محسوب می شود و با پایان محرومیت استقلال از نقل و انتقالات فیفا، این بازیکن خود را از اصفهان برمی گرداند. بعید است منصوریان جباری و جباروف را با هم بخواهد.

پژمان منتظری دیگر بازیکن ایرانی الاهلی اما وضعیت مبهمی دارد. مسئولان این باشگاه یک ماه پیش از او خواستند تا برای فصل بعد مذاکره کنند، ولی دیگر خبری از آنها نشده است. باید دید منتظری برای فصل بعد چه شرایطی خواهد داشت.

دوراهی منصوریان در استقلال؛ جباری یا جباروف؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار