بازدید 7733
۲

نحسی طرح موزاییکی برای پرسپولیس

کد خبر: ۶۸۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 17 April 2017
پرسپولیسی‌ها در بازی با الریان قطر یک طرح موزاییکی بزرگ و باشکوه شامل یک ستاره زرد با بک‌گراند قرمز را به نمایش گذاشتند تا به پیشواز دهمین قهرمانی‌شان در لیگ‌های سراسری و نصب اولین ستاره روی پیراهن بروند.
 
به گزارش تابناک ورزشی،البته این طرح حاشیه‌هایی هم داشت؛ مثل اینکه بعضی‌ها گفتند شبیه پرچم چین یا ویتنام شده؛ هرچه بود اما اجرای این ایده در ورزشگاه آزادی  نمایی زیبا ساخت. با این وجود طرحی که باید باعث تقویت روحی سرخ‌ها می‌شد نتیجه نداد و پرسپولیس در یک بازی سرنوشت‌ساز برابر الریان متوقف شد. سرخپوشان برای داربی برگشت امسال هم یک طرح موزاییکی مفصل شبیه هواداران اتلتیکو مادرید اجرا کردند که واقعا زیبا بود، اما در نهایت پرسپولیس آن بازی را هم 3 بر 2 باخت. بزرگترین و ناکام‌ترین پروژه موزاییکی سرخ‌ها اما مربوط به اجرای اسم کامل پرسپولیس در بازی هفته پایانی فصل گذشته با راه‌آهن می‌شد که خیلی خوب از آب درآمد، اما در نهایت پرسپولیس در کسب جام ناکام ماند و روز تلخی رقم خورد!
 
اولین باری که طرح موزاییکی در ایران انجام شد، مربوط به بازی رفت پرسپولیس و صبا در فصل گذشته می‌شد؛ نخستین مسابقه خانگی سرخ‌ها بعد از درگذشت غم‌انگیز هادی نوروزی. در آن بازی هواداران در قسمت روبه‌روی جایگاه نام «هادی» را با حروف انگلیسی نشان دادند که عالی بود. جالب است که حتی آن روز هم پرسپولیس نتیجه خوبی نگرفت و برابر رقیبش یک - یک متوقف شد. در مجموع انگار اجرای طرح موزاییکی زیاد برای پرسپولیسی‌ها خوش‌یمن نیست!
نحسی طرح موزاییکی برای پرسپولیس
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
این چسبوندن ستاره خیلی جالبه چون از یه طرف ستاره های رقیبو جعلی میدونن از طرف دیگه در به در دنبال بهونه واسه چسبوندن شده یه ستاره رو پیرهنشونن...
این چسبوندن ستاره خیلی جالبه چون از یه طرف ستاره های رقیبو جعلی میدونن از طرف دیگه در به در دنبال بهونه واسه چسبوندن شده یه ستاره رو پیرهنشونن...نشون میده خیلی عقده کردن...ناراحتی نداره داداش...علاجش چسبوندن سه ستاره روی جلوی پیرهن ویه دونه ستاره پشت پیرهنتوتنه...اینجوری هم از عقده خارج میشین وهم هزینه هم نداره الان همه باهاتونن ...هر کی هم حرف زد واسش دلیل جور میکنین...یه بار قهرمانی تو جام اشکول تپه...یه نایب قهرمانی تو جام تختی..یه قهرمانی تو جام اهدائی فدراسیون...یه قهرمانی جام آسیائی هم تو خواب....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر