بازدید 4669

دستگیری قاتل مربی بدنسازی

کد خبر: ۶۸۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 17 April 2017
عامل قتل مربی بدنسازی که در درگیری به‌خاطر تصادف دست به جنایت زده بود، دستگیر شد.

به گزارش همشهری، شامگاه پنجشنبه تصادف ميان 2خودروي پرايد و 206در منطقه ولنجك دردسر آفريد و باعث دعواي سرنشينان 2خودرو شد. درجريان اين درگيري راننده 32ساله خودروي 206كه مربي بدنسازي بود، بر اثر ضربه ميله آهني جانش را از دست داد و دوست مقتول كه همراه وي بود، شماره پلاك خودروي پرايد را يادداشت كرده و در اختيار پليس قرار داد.

طولي نكشيد كه راننده پرايد شناسايي شد. اگرچه او اصرار داشت كه قاتل را نمي‌شناسد و شب حادثه وي را به‌عنوان مسافر سوار كرده است اما كارآگاهان از روي آثار جراحات روي دست و پاي وي پي بردند كه او حقيقت را كتمان مي‌كند. در نهايت راننده پرايد با معرفي قاتل مدعي شد كه او يكي از دوستانش است و با اطلاعاتي كه در اختيار پليس قرار داد عامل جنايت دستگير شد. متهم در بازجويي‌ها به قتل اقرار كرد و گفت:

به همراه دوستم در حال بازگشت از بام تهران بوديم كه خودروي 206از پشت سر به ماشين ما زد. دوستم از ماشين پياده شده و در حال صحبت با راننده پژو بود كه ناگهان سرنشين آن پياده شده و با چاقو به سمت دوستم حمله كرد. جوان چاقو به‌دست هم من و هم دوستم را با چاقو زخمي كرد و من هم ميله‌اي از كنار جدول برداشتم و به سمت راننده پرتاب كردم اما ميله از دستم لغزيد و به سر او برخورد كرد.

در همين حال سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي گفت:قاتل و راننده پرايد با قرار قانوني جهت انجام تحقيقات تكميلي در اختيارماموران اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي قرار گرفتند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر