بازدید 10759
۱

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون ورودی دکتری 96

بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال 1396 ثبت‌نام و شرکت نموده‌اند، می‌رساند نتایج اولیه آنان در روز دوشنبه مورخ 1396/1/28 در قالب کارنامه اولیه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار داده می‌شود.
کد خبر: ۶۸۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳ 16 April 2017
سایت سازمان سنجش نوشت: بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال 1396 ثبت‌نام و شرکت نموده‌اند، می‌رساند نتایج اولیه آنان در روز دوشنبه مورخ 1396/1/28 در قالب کارنامه اولیه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار داده می‌شود.
 
کلیه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی این سازمان و وارد کردن شماره داوطلبی و سایر مشخصات فردی (نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه، سال تولد) نسبت به رؤیت کارنامه اولیه اعلام نتیجه اقدام نموده و درصورت لزوم از آن پرینت تهیه نمایند.
 
ضمناً آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند، لازم است بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، به سایت سازمان مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته از طریق سایت، نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه اقدام نموده و سپس کدرشته‌ محل‌های انتخابی خود را به ترتیب تقدم علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی وارد نمایند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ای خدا
چرا اعلام نمیکنن پس؟؟ الام ساعت 9:50 صبح دوشنبه است. یعنی سازمان سنجش اینقدر فشله؟!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر