بازدید 3824
۴

شکایت پرسپولیس از میزبانی تبریزی ها

کد خبر: ۶۸۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ 16 April 2017
پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه یادگار امام تبریز در حالی جشن قهرمانی خود را برگزار کردند که از ابتدا تا انتهای بازی، زیر فشار فحاشی، توهین‌های رکیک، سنگ پراکنی و پرتاب نارنجک از سوی عده‌ای تماشاگرنما در ورزشگاه یادگار بودند.
 
به گزارش  تابناک ورزشی،این اتفاقات که بسیار تلخ بود، توسط تیم رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس به صورت کامل مستندسازی شد و حالا مدیران باشگاه قصد دارند از میزبانی ماشین سازی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کنند.
 
متاسفانه در این بازی، تماشاگران تبریزی به شدت علیه علی پروین و فرزندش محمد، همچنین محمود خوردبین و تک تک بازیکنان پرسپولیس، حتی برانکو ایوانکویچ فحاشی کردند و با پرتاب سنگ، باعث مصدومیت خوردبین از ناحیه کتف شدند که مدیران باشگاه پرسپولیس برای روشن شدن ماجرا و پیدا کردن مقصران، فیلم و عکس‌های ثبت شده از این دیدار را در اختیار کمیته انضباطی قرار خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
واقعا آدم خنده اش ميگيره ، همين پرسپوليس بود كه باعث محروميت تيمهاي ايراني در آسيا شد . با نارنجك پراني به زمين مسابقه ، يخورده شرافت هم خوب چيزيه
متاسفانه تعدادی در ورزشگاه ها آب توی آسیاب عربستان می ریزند وباید این افراد برخورد شود.
اما باشگاه پرسپولیس بداند کاری کرده که از 24 ساعت گذشته به مردم آذری زبان توهین می کنند ونتیجه این عمل خودتان را در بازیهای جام باشگاه های آسیا خواهید دید
خاک بر سر پرسپولیسیها
اذربایجان.....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس