بازدید 3074

احساس قدرت داعش و احرارالشام در سایه حمایت ترامپ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تروریست های تکفیری پس از آزادی حلب در سوریه و موصل در عراق در موضع ضعف قرار گرفته بودند اما با حمایت های ترامپ احساس قدرت می کنند.
کد خبر: ۶۸۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 16 April 2017
محمد جواد جمالی نوبندگانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن انتقاد از حملات موشکی آمریکا علیه پایگاه شعیرات و سناریونویسی واشنگتن درباره حملات مشکوک شیمیایی در سوریه گفت: تروریست های تکفیری پس از آزادی حلب در سوریه و موصل در عراق در موضع ضعف قرار گرفته بودند اما با حمایت های ترامپ احساس قدرت می کنند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ با تروریست های تکفیری در عراق و سوریه دارای پیچیدگی های اطلاعاتی و عملیاتی است که باید به صورت هماهنگ انجام شود اما مداخلات آمریکا روند شکست تروریست ها را مختل کرده است.

وی در ادامه افزود: سرویس های جاسوسی غربی که با همراهی عربستان با ایجاد گروه های تکفیری نظیر داعش ، احرارالشام و ده ها گروه تکفیری دیگر مهندسی تروریسم علیه دمشق را عملیاتی کرده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تنفس مصنوعی آمریکا به تروریست های تکفیری در میدان جنگ تاکنون به نتیجه نرسیده است و ترامپ تلاش می کند با تکیه بر استانداردهای دوگانه سازمان ملل ، گروه های تکفیری داعش ، احرارالشام و جبهه النصره را از مرگ نجات دهد.

وی باانتقاد شدید الحن از سکوت نهادهای مدعی حقوق بشر در برخورد با انفجار تروریستی روز گذشته(شنبه) که 180کشته و 500زخمی از مردم شیعه فوعه و کفریا سوریه برجای گذاشت گفت: سازمان ملل و ده ها سازمان مدعی که با شعارهای فریبنده در مسائل داخلی کشورهای مختلف مداخله می کنند چشم بر جنایات گروه های تکفیری بسته اند.

جمالی نوبندگانی تاکید کرد: کشتار روز گذشته مردم سوریه نشان داد که تروریست های تکفیری به تفاهم و مذاکره سیاسی پایبند نیستند و تنها زبان جنگ را متوجه می شوند.

وی در ادامه گفت: مذاکرات سیاسی با معارضین سوری راهبردی است که دمشق برای حل و فصل جنگ سوریه در دستور کار قرار داده است اما تروریست های تکفیری به مردم سوریه و عراق رحم نمی کنند.

این نماینده مجلس دهم در انتها تشریح کرد: آمریکا و رژیم سعودی تاکنون مانع هرگونه تفاهم سیاسی شده اند و تروریست های تکفیری را در جهت کشتار مردم سوریه حمایت می کنند اما این روند ائتلاف متحدین دمشق را مصمم تر می کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر