بازدید 2551

ایجاد ساز و کار نظارتی بر عملکرد شوراها با همکاری دولت و مجلس

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای ایجاد ساز و کار نظارتی بر عملکرد شوراها جلسات مشترک دولت و مجلس برگزار می‌شود، گفت: هم اندیشی دولت و مجلس برای نظارت بر عملکرد شوراها در طول ۴ سال می‌تواند راه حل مناسبی باشد.
کد خبر: ۶۸۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 16 April 2017
سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص نظارت عملکرد شوراها، اظهار داشت: در زمینه نظارت بر عملکرد 4 ساله شوراها، مسائلی در کمیسیون شوراها مطرح شد ولی با توجه به نزدیکی انتخابات شوراها، فرصتی به وجود نیامد تا بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای ایجاد ساز و کار نظارتی بر عملکرد شوراها می‌بایستی با دولت جلسات مشترکی را برگزار کنیم، بیان کرد: هم اندیشی دولت و مجلس برای نظارت بر عملکرد شوراها در طول 4 سال می‌تواند راه حل مناسبی باشد.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلاتی در حال حاضر در زمینه نظارت بر عملکرد شوراها وجود دارد که لازم است برطرف گردند، ادامه داد: بعد از انتخابات پیش رو باید ساز و کار قانونی برای نظارت بر عملکرد شوراها ایجاد شود.

کاظمی با بیان اینکه در حال حاضر نظارت مناسبی بر عملکرد شوراها وجود ندارد، متذکر شد: بسیاری از مشکلاتی که در شوراها مشاهده می‌شود، به دلیل عدم نظارت صحیح بر عملکرد شوراها می‌باشد.

وی افزود: اگر نظارت جدی بر عملکرد شوراها وجود داشت، شاهد مشکلات فعلی نبودیم، زیرا بسیاری از مشکلات موجود در شوراها که بعضا رسانه ای هم می‌شوند، با ایجاد نظارت جدی، به وجود نمی‌آیند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان