بازدید 5920
۱

صحبتی‌ با من برای حضور در استقلال نکرده‌اند

دم هواداران استقلال گرم که این خداحافظی با شکوه را برای من رقم زدند، خیلی‌ها بودند که خیلی بزرگتر از من هم بودند، اما بدون خداحافظی از این فوتبال رفتند.
کد خبر: ۶۸۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 16 April 2017
مهاجم صبای قم گفت: دم هواداران استقلال گرم که این خداحافظی با شکوه را برای من رقم زدند، خیلی‌ها بودند که خیلی بزرگتر از من هم بودند، اما بدون خداحافظی از این فوتبال رفتند.
 
به گزارش تابناک ورزشی، رضا عنایتی پس از پایان دیدار استقلال - صبا، درباره خداحافظی‌اش از فوتبال در پایان فصل جاری، گفت: برای من روز خیلی سختی بود. جلوی هوادارانی بازی می‌کردم که سال‌ها با آنها خاطره داشتم. اجازه بدهید اول از روند بازی بگویم و بعد در مورد خداحافظی‌ام صحبت کنم؛ ما امروز پس از اینکه 10 نفره شدیم، تحت فشار بودیم. باز هم می‌توانستیم گل نخوریم.
 
وی افزود: از هواداران استقلال تشکر ویژه‌ای دارم. من مدیون آنها هستم. برای استقلال آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این تیم بتواند دل هوادارانش را شاد کند. هر چقدر استقلال بالاتر برود، من هم خوشحال می‌شوم.
صحبتی‌ با من برای حضور در استقلال نکرده‌اند 
بازیکن سال‌های نه چندان دور تیم استقلال، در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود با یک مراسم رسمی از هواداران استقلال خداحافظی می‌کردید، گفت: فوتبال همین است. شما تا وقتی که در اوج هستید، همه دوست‌تان دارند. برای یک بازیکن در همه جای دنیا این اتفاق رخ می‌دهد که وقتی سال‌ها در اوج است، در یک مقطعی از دوران اوجش فاصله می‌گیرد. متاسفانه این موضوع در فوتبال ما جا نیفتاده  است. بازیکنی که هشت، نه سال برای یک تیم زحمت می‌کشد و جوانی‌اش را می‌دهد، به راحتی کنار گذاشته می‌شود. حالا شرایط من که خوب بود. دم هواداران استقلال گرم که این خداحافظی با شکوه را برای من رقم زدند. خیلی‌ها بودند که خیلی بزرگتر از من هم بودند، اما بدون خداحافظی از این فوتبال رفتند.
 
عنایتی در مورد اینکه گفته می‌شود منصوریان صحبت‌هایی برای حضور او در سال آینده در نیمکت تیم استقلال انجام داده است، گفت: با هیچ‌کس هیچ صحبتی نکرده‌ام. از الان زود است که در مورد فصل آینده حرف بزنیم، اما مربیگری در دستور کار من قرار دارد. رابطه من با هواداران استقلال همیشه خوب بوده و احترام متقابلی میان من و آنها وجود داشته است. هر وقت در استقلال من را خواستند، بودم و هر وقت هم نخواستند بدون حاشیه از اینجا رفتم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جناب آقاي عنايتي
با سلام و احترام

به عنوان يك پرسپوليسي براي حضرت عالي كه از با اخلاق ترين و بي حاشيه ترين هاي فوتبال هستيد و همواره براي هر تيمي كه بازي كرديد سنگ تمام گذاشتيد و استقلال بزرگ را همواره بزرگ داشتيد و با احترام از آن ياد كرديد حتي در مقاطعي كه مورد بي مهري قرار گرفتيد بهترين آرزو ها را دارم و اميدوارم لحظه لحظه زندگتيان سرشار از شادي و اميد و رفاه باشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی