بازدید 22973
فوتو نیوز «تابناک»؛

سایه خطای پزشکی بر سر فوت عارف لرستانی/اعتراض یک مرجع تقلید به نحوه ثبت‌نام انتخابات

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۸۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸ 15 April 2017
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.
 
از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
توی متن واضح گفتین که قصور صورت نگرفته.
امان از نبودن تقوای قلم...
واعظی جان داداش فشار نیاد یه وقت بهتون ، می خوای اصن اجازه نفس کشیدن ماهک دست تو؟
تابناک دوباره پزشک ستیزی شروع شد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
احتمالا اگه ملت در برابر کارانه های نجومی پزشکان و بی پاسخ بودن پرونده های پزشکی سکوت کنند. ملت خیلی فهمیده و خوبی هستند.
منم موافقم این روند ثبت نام واقعا مایه آبروریزی است یعنی چی که بچه هاشونو می برند ثبت نام می کنند واسه ریاست جمهوری ؟ ما مردم حتما حتما اصرار داریم گند همه چیز را دربیاریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
این استفاده از حداقل ها امکان اعتراض به غیر دمکراتیک بودن انتخابات است
یک نفر انسان و آنهم جوان فوت کرد :بعنوان یک پزشک واقعا متاسفم و به خانواده ایشان تسلیت عرض می کنم . شکایت حق بیمار است و باید پیگیری شود ، اما اگر قصوری ثابت نشد وظیفه کادر درمانی گرفتن هزینه اعاده حیثیت است چونکه رفتار رسانه ها مشکل در روند درمان ایجاد کرده است و به جای اینکه پزشک تصمیمی بگیرد که قابل دفاع باشد مجبور است پزشکی دفاعی انجام دهد .منظورم این است که از این به بعد هرکس که جزو صنف هنرمندان باشد هنگام مراجعه به پزشک باید پیشاپیش فکر درگیری بعدی را هم لحاظ کرد .
این روند ثبت نام برای ریاست جمهوری در واقع یک واکنش اجتماعی و نوعی اعتراض اجتماعی است
امیدواریم مسئولان محترم صدای زنگ هشدار را شنیده باشند
این روند ثبت نام برای ریاست جمهوری در واقع یک واکنش اجتماعی و نوعی اعتراض اجتماعی است
امیدواریم مسئولان محترم صدای زنگ هشدار را شنیده باشند
شور انتخاباتی نیست ... قبول
اما شیرین انتخاباتی است
این چه دارویی است که سکسکه را خوب می کند؟
ایجوری از پزشک ها حمایت می کنید انگار استغفرالله خدا هستد اونا اشتباه می کنند باید جواب گو باشند .بعلاوه بسیار پولکی هستند هرکی بگه نه خودوش گول میرنی کافی پیش دوتا دکتر برید وبا انصاف عمل کردشون بررسی کنید واقعا جامعه پزشکی دچار رقابت درونی برای پول دار تر شدن هستند البته استثنا هم داره
تا زمانی که عزیزان مشمول سهمیه شاهد به راحتی در دوره های پزشکی عمومی و تخصصی بدون پشتکاروتلاش قبول میشن قصور پزشکی که چه عرض کنم جهاد برعلیه هموطنان سالیان سال ادامه دارد . پس شکایت نکنیدملت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل