بازدید 7069

نجات خانواده گم شده در کویر مرنجاب

کد خبر: ۶۸۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 15 April 2017
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: اعضای یک خانواده که برای تفریح به کویر مرنجاب رفته و گم شده بودند پس از یک شبانه روز توسط ماموران پلیس شهرستان آران و بیدگل از مرگ حتمی نجات یافتند.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ جهانگير كريمي اظهار داشت: يك زوج جوان كه به همراه دختر 10 ساله خود و فرزند همسايه شان به منظور تفريح به منطقه كوير مرنجاب رفته بودند به اشتباه به طرف كوير كونك رفته و راه برگشت خود را گم مي كنند.

وي افزود: خودروي آنها در ماسه هاي كوير فرو رفته و به دليل عدم آنتن دهي تلفن همراه در آن منطقه به ناچار شب را در آنجا سپري كرده و صبح به صورت پياده راه مي افتند و بعد از طي 15 كيلومتر پياده روي در حالي كه خسته و تشنه بودند سرانجام موفق مي شوند با شماره تلفن 110 تماس بگيرند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: پس از برقراري تماس اين خانواده با مركز فوريت هاي 110 بلافاصله يكي از ماموران پليس شهرستان آران و بيدگل جهت جستجوي آنها اقدام و پس از سه ساعت تلاش بي وقفه اين خانواده گرفتار در كوير را پيدا كرده و از مرگ حتمي نجات مي دهد.

سرهنگ كريمي با بيان اينكه خانواده مذكور طي تماس با سامانه 197 از تلاش ماموران پليس براي نجات آنان تقدير كردند گفت: به كساني كه قصد استفاده از كوير مرنجاب را دارند توصيه مي كنيم از رفتن به كوير با خودروي سواري بدون همراه داشتن تجهيزات لازم و آب و خوراكي كافي خودداري كنند و حتماً به همراه يك راهنما وارد كوير شوند و براي سهولت در برگشت از نشانه ها و علامت هاي راهنما استفاده و به توصيه ها و هشدارهاي ارائه شده براي استفاده از كوير توجه کنند تا دچار چنین حوادثی نشوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی