بازدید 2837

کاندیداتوری اعضای هیات مدیره پدیده در شورای شهر

نماینده مردم فریمان در مجلس، از کاندیداتوری اعضای هیات مدیره پدیده شاندیز در انتخابات شورای شهر مشهد انتقادکرد و گفت: این اعضا قرار بود مشکلات به وجود آمده در پدیده شاندیز را رفع کنند که اکنون خود را درگیر انتخابات شورای شهر کرده اند.
کد خبر: ۶۸۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 15 April 2017
سیداحسان قاضی زاده هاشمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده پدیده شاندیز، گفت: متاسفانه برخی از اعضای هیات مدیره این پرونده که متولی رسیدگی به مشکلات سپرده گذاران پدیده شاندیز بودند اکنون درگیر کاندیداتوری برای شورای شهر شده اند.

نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نباید افرادی که قصد کاندیداتوری برای انتخابات شورای شهر را داشتند برای عضویت در هیات مدیره پدیده شاندیز اقدام می کردند، تصریح کرد: انتظار مردم از هیات مدیره پدیده شاندیز ماندگاری آن ها در مسئولیت رسیدگی به مشکلات این پرونده است.

وی با تاکید بر اینکه در خصوص تعیین تکلیف پرونده پدیده شاندیز نیازمند حضور افرادی هستیم که تمرکز صددرصدی در رفع مشکلات این پرونده داشته باشند، گفت: احقاق حقوق مردم و همچنین پیگیری مطالبات آن ها باید به جد از سوی هیات مدیره پدیده شاندیز صورت بگیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با حمایت دستگاه قضا به زودی مشکلات پدیده شاندیز مرتفع خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل