بازدید 5125

احضار قضایی یکی از مدیران شهرداری زابل

کد خبر: ۶۸۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 15 April 2017
حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده اختلاس در شهرداری زابل گفت: یکی از مدیران شهرداری زابل در این رابطه احضار شد.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در گفت‎وگو با خبرگزاری میزان، با اشاره به پرونده اختلاس در شهرداری زابل گفت: یکی از مدیران شهرداری زابل در این پرونده احضار شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان هفته گذشته به خبرگزاری میزان گفته بود، برای تکمیل پرونده نیازمند کارشناسی هستیم و احتمال افزایش متهمان به اختلاس در پرونده شهرداری زابل به بیشتر از این 2 نفر وجود دارد بنابراین تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری میزان، 12 اسفند ماه سال گذشته خبر دستگیری دو نفر در شهرداری زابل به اتهام اختلاس منتشرشد خبرها حاکی از این بود که یک کارمند شهرداری زابل و یک فرد با شغل آزاد در رابطه با پرونده اختلاس بازداشت شدند.

فردی که شغل آزاد داشته در خیابان افرادی را که دنبال پروانه بودند شناسایی و به کارمند شهرداری مورد نظر ارجاع می داده است.

کارمند شهرداری بازداشت شده بعد از دریافت وجوهی به صورت غیرقانونی برای این افراد پروانه صادر و پرونده ها را نیز به منظور از بین بردن سابقه به نحوی معدوم می کرد.

طبق گفته دادستان عمومی و انقلاب زاهدان به خبرنگار ما، مبلغ تقریبی اختلاس 200میلیون تومان است اما برای اطلاع از میزان دقیق آن نیازمند کارشناسی هستیم و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه د ارد و اگر در جریان تحقیقات نیاز به احضار و یا دستگیری افراد دیگری باشد حتما تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر