بازدید 5225

شرط استقلال برای پرداخت قسط؛تمدید کنید!‌

کد خبر: ۶۸۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 15 April 2017
استقلالی‌ها کار نقل و انتقالاتی فصل آینده را از همین روزها آغاز کرده‌اند و در پی تمدید قرارداد بازیکنانی هستند که در لیست آینده منصوریان حضور دارند.
 
به گزارش تابناک ورزشی،از میان بازیکنانی که در نیم فصل دوم هم با استقلال بودند و در نیم فصل اول جدا نشدند، یازده، دوازده بازیکن هستند که سرمربی آبی‌ها روی تمدید قرارداد با آنها نظر مثبت دارد. منصوریان که خود از ماندن در استقلال اطمینان کامل دارد، در پی حفظ شاکله اصلی تیمش برای فصل آینده است تا احتمالا با کمترین تغییر ممکن فصل هفدهم را شروع کند. سرمربی استقلال در نشست‌های اخیر به این موضوع اشاره کرده که تغییرات ممکن است به استقلال لطمه‌های جبران‌ناپذیری وارد کند و بهتر است که بازیکنان کلیدی حفظ شوند تا تیمش در فصل هفدهم همین وضعیت مطلوب را حفظ کند...

تمدید قرارداد با بازیکنانی که مورد توجه منصوریان هستند با شروطی همراه خواهد بود. البته ممکن است برای یکی دو نفر که جزو تافته‌های جدابافته محسوب می‌شوند، این شرایط حذف شود؛ مثلا کاوه رضایی که از همین حالا زمزمه‌های جدایی‌اش و رفتن به تیم‌های خارجی مطرح می‌شود. یا ممکن است مهدی رحمتی هم به واسطه سابقه‌ای که دارد در این قاب قرار بگیرد اما برای سایر نفرات ماجرا کاملا متفاوت است و باشگاه استقلال شروطی را در نظر می‌گیرد.

استقلالی‌ها برای اینکه بازیکنان مورد نظر خود را از دست ندهند قصد دارند پیش از پرداخت مابقی دستمزدها قراردادهای این بازیکنان را تمدید کنند. این سیاست به اطلاع بازیکنان رسیده و آنها در جریان این موضوع قرار گرفته‌اند و می‌دانند که برای رسیدن به دستمزدهای خود که ماه‌ها عقب افتاده باید تن به تمدید قرارداد بدهند. حربه‌ای که بیشتر به سود باشگاه استقلال است و نه بازیکنان چون باشگاه استقلال بلافاصله بعد از تمدید قرارداد با بازیکنانی که در لیست فصل بعد قرار دارند می‌تواند دوباره زمان پرداخت‌های خود را عقب بیندازد چون در این شرایط خیال مسوولان باشگاه از داشتن بازیکنان مورد نظر منصوریان راحت خواهد بود. این شروط ممکن است بدون هیچ مقاومتی از سوی بازیکنان استقلال مورد قبول واقع شود چون اولا آنها دوست ندارند فصل بعد در تیمی جز استقلال به میدان بروند و درثانی تمدید قرارداد لااقل موجب رسیدن آنها به بخشی از مطالبات‌شان خواهد شد.

به احتمال فراوان استقلال با بازیکنانی همچون برزای، حیدری، مجید حسینی، حسین حسینی، رحمتی، قربانی، اسماعیلی، رضایی، غفوری، محسن کریمی، نورافکن و احتمالا پادوانی قرارداد تمدید می‌کند. بازیکنی همچون رابسون جانواریو هم مورد توجه منصوریان هست و وی وضعیت فنی مطلوبی در نیم فصل دوم داشت اما با توجه به اینکه وی خارجی است احتمال می‌رود که سرمربی استقلال در نهایت نامش را از لیست کنار بگذارد.
شرط استقلال برای پرداخت قسط؛تمدید کنید!‌
در نیم فصل هم زمزمه‌هایی مبنی بر کنار گذاشتن این بازیکن شنیده می‌شد اما در نهایت مربیان استقلال تصمیم به حفظ جانواریو گرفتند. بازیکنی که از لحاظ فنی برای استقلال بد هم کار نکرده و می‌تواند یک فصل دیگر برای آبی‌ها به میدان برود. یعقوب کریمی هم دیگر بازیکنی است که هنوز تصمیم قطعی درباره‌اش اتخاذ نشده. یعقوب جزو بازیکنانی است که احتمالا در برنامه‌های فصل آینده استقلال جایی نخواهد داشت. فرشید باقری را هم می‌توان در این قاب گنجاند. بازیکنی که نمایش خیره‌کننده‌ای در فصل پیش نداشته و عموما عملکردی معمولی را از خود برجا گذاشته است. دور از ذهن نیست که باشگاه استقلال به فرشید باقری اعلام کند که اگر می‌خواهد می‌تواند به تیم دیگری ملحق شود.

هرایر مگویان را هم باید در ردیف بازیکنانی قرار داد که در لیست آتی استقلال حضور ندارند. مدافع ارمنی همین حالا هم هفته‌هاست در ترکیب استقلال دیده نمی‌شود و از این وضعیت رضایت ندارد. درباره جابر انصاری هم خبرهای مشابهی را می‌شنویم. جابر که در پروژه اتفاقی جوانگرایی در استقلال کاملا محو و به بازیکنی نیمکت‌نشین بدل شد احتمالا فصل آینده در تیم دیگری بازی خواهد کرد. شاید جابر به شهرش تبریز بازگردد.

اما استقلال فهرست خریدی هم دارد که باید در راستای جذب بازیکنان قدم‌هایی بردارد. قدم‌هایی که برداشته نمی‌شود مگر با تامین اعتبار لازم. وقتی باشگاه استقلال همین حالا برای پرداخت بدهی‌های عقب‌مانده بازیکنان با نقص‌هایی مواجه است، قطعا برای حضوری پررنگ در نقل و انتقالات نیم‌فصل هم باید بودجه مناسبی در اختیار داشته باشد. تا کنون حرفی از بودجه‌ای که پس از پایان فصل در اختیار استقلال قرار می‌گیرد، به میان نیامده و اگر شرایط به همین منوال پیش برود احتمالا استقلال خیلی دیر وارد چرخه نقل و انتقالاتی نیم‌‌فصل خواهد شد و بنای کار خود را روی تمدید قرارداد بازیکنان سابق خواهد گذاشت. البته وضعیت اقتصادی استقلال نمی‌تواند به همین منوال ادامه یابد و قطعا باید بودجه‌ای در اختیار آبی‌ها قرار بگیرد. گرچه باشگاه استقلال روز گذشته در اقدامی غیرمنتظره سامانه‌ای را در اختیار هواداران قرار داده تا آنها با کمک‌های مالی خود یاری دهنده استقلال باشند و باید دید که این پروژه آیا به سرانجام می‌رسد یا خیر؟!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان