بازدید 3111

ضیافت پرگل نفت و فولاد به کام رقبای طارمی

کد خبر: ۶۸۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶ 14 April 2017
ساسان انصاری موفق شد تا در دقیقه 77 سانتر بختیار رحمانی را با ضربه سر به گل تساوی بخش تیمش تبدیل کند و به تنهایی آقای گل لیگ برتر شود.

به گزارش تابناک ورزشی، دو بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی 98 باید در لیگ برتر تیم های شان را رو در روی یکدیگر هدایت می کردند. فولاد که هفته هاست طعم برد را نچشیده در تهران به مصاف تیم علی دایی رفت، بازی رفت را فولادی ها با هت تریک ساسان انصاری پیروز شدند.
 
هفته بیست و ششم لیگ برتر، 25 فروردین 1396
ورزشگاه تختی تهران، تعداد تماشاگر:
داوران: محمد حسین زاهدی فر-تورج عیوض محمدی-علی دودانگه-کمیل غلامی
اخطار: میلاد فخرالدینی(24) از نفت تهران - محمد دانشگر (43) از نفت تهران - مجتبی نجاریان (85) از فولاد
 
 
نفت تهران:میلاد فراهانی، محمد دانشگر، ایگور پراهیچ، میلاد فخرالدینی، وحید حمدی‌نژاد، آندرانیک تیموریان، اکبر صادقی، ایمان مبعلی، آرش رضاوند، سجاد شهباززاده(70 عیسی ال کثیر) و محمد قاضی.
سرمربی: علی دایی
 
فولاد خوزستان:احسان مرادیان، ایوب والی، محمد اهل شاخه،حمید بوحمدان، سینا مریدی، عبدالله ناصری، سروش سعیدی(78 مجتبی نجاریان)، احمد عبداله زاده،بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات(77 بهرام رشید فرخی) و ساسان انصاری.
سرمربی: نعیم سعداوی
 
شرح گل‌ها
1-0(نفت تهران - محمد قاضی): خطای سینا مریدی روی میلاد فخرالدینی داور را مجاب کرد تا نقطه پنالتی را نشان دهد، محمد قاضی موفق شد ضربه پنالتی را بر خلاف حرکت دروازه بان فولاد به گل تبدیل کند.

1-1(فولاد خوزستان - ساسان انصاری): خطای محمد دانشگر روی ساسان انصاری یک پنالتی به قرمزهای اهوازی هدیه داد تا ساسان انصاری با یک ضربه دقیق دروازه نفت را باز کند، گلر نفتی ها که جهت توپ را تشخیص داده بود موفق نشد آن را بگیرد.

2-1(نفت تهران - محمد قاضی) : پاس عرضی وحید حمدی نژاد از سمت راست درون محوطه جریمه به قاضی رسید تا این بازیکن با یک ضربه دقیق دروازه احسان مرادیان را برای بار دوم باز کند.

2-2(فولاد خوزستان- ساسان انصاری): سانتر بختیار رحمانی در دقیقه 77 را ساسان انصاری با یک ضربه سر وارد دروازه میلاد فراهانی کرد تا بازی بازهم به تساوی کشیده شود، این پانزدهمین گل انصاری در لیگ برتر بود.
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان