بازدید 2876

برانکو:ماشین راببریم روی کاغذ قهرمانیم

کد خبر: ۶۸۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷ 14 April 2017
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان فردا تاریخ جدیدی برای پرسپولیس می‌نویسند و در صورت برد ما روی کاغذ هم قهرمان خواهیم شد.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی تبریز گفت: ما تیم ماشین‌سازی را دست کم نمی‌گیریم وضعیت آنها از شرایط شان در جدول خیلی بهتر است. بازی رفت را هم به سختی با یک گل بردیم آن هم در حالی که این تیم دقیقه 86 پنالتی از دست داد. تکرار می‌کنم نباید فشاری روی بازیکنانم باشد و آنها حریف را دست کم نگرفته و تحقیر نخواهند کرد. فردا فرشاد احمدزاده را در اختیار نداریم و وضعیت سامان نریمان جهان هم در تمرین صبح فردا مشخص می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه نریمان جهان تنها 20 دقیقه بازی کرده، افزود: شما درست می‌گویید اما باید بدانید که این بازیکن نیم‌فصل به ما اضافه شد و بعد از یک ماه استراحت که مصدوم بود و تمرین نداشت به تیمی آمد که در صدر جدول است. بازیکنان این تیم هم مدت‌ها کنار هم بازی کردند و طبیعی است که در این شرایط سخت باشد بازیکنی جزو 11 نفر اصلی شود.

وی درباره شرایط جوی هوای تبریز که بارانی است و تأثیر آن در کیفیت بازی فردا، گفت: درباره شرایط جوی باید بگویم که این موضوع به نوعی مانع برای ما خواهد بود چرا که در این شرایط نمی‌توان بازی زیبایی انجام داد اما شرایط برای ما هر جوری باشد برای تیم حریف هم همان‌گونه خواهد بود.

سرمربی تیم پرسپولیس یادآور شد: در حال حاضر در مورد ترکیب تیم چیزی نمی‌توانم بگویم. ما روی نیمکت بازیکنان 18 تا 20 ساله داریم و قطعاً این فرصت وجود دارد تا شانس‌های بیشتری به آنها بدهیم. تیم‌مان جوان است و بازیکنان بیشتر بین 20 تا 26 سال سن دارند. یعنی بهترین سال‌های عمر. فقط دو بازیکن 29 و 30 ساله هستند و سیدجلال سنش بیشتر است و بقیه جوان هستند یعنی پرسپولیس آینده روشنی دارد.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس فردا بعد از قهرمانی احتمالی جشن قهرمانی می‌گیرد یا خیر؟ گفت: ما چیزی را از قبل آماده نکردیم ضمن اینکه هنوز بازی انجام نشده و نمی‌شود هم ماشین‌سازی را دست کم گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل