بازدید 4781
۳

شکست پروژه صورت حساب؛پرسپولیس ناامید شد

برای پرداخت پول ژوزه، مدیران باشگاه از طرق مختلف شانس خود را امتحان کردند ولی همیشه به در بسته خوردند تا اینکه آخرین امیدشان که اخذ کمک مالی از هواداران بود را با یک پیام ویدئویی توسط علی اکبر طاهری امتحان کردند.
کد خبر: ۶۸۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 14 April 2017
پرونده مانوئل ژوزه حالا آخرین مراحل خود قبل از صدور رای قطعی را سپری می‌کند.
 
به گزارش تابناک ورزشی،مدیران باشگاه پرسپولیس که می‌دانند رای هر چه باشد، علیه این باشگاه خواهد بود، تلاش‌های زیادی کردند تا هر طور شده، با پرداخت بخشی از پول و همچنین توافق با مانوئل ژوزه، پرونده را مختومه کنند ولی ژوزه هرگز پاسخگوی تماس‌ها نشد و خواستار دریافت پول کامل و جرائم مربوطه بود. 
 
برای پرداخت پول ژوزه، مدیران باشگاه از طرق مختلف شانس خود را امتحان کردند ولی همیشه به در بسته خوردند تا اینکه آخرین امیدشان که اخذ کمک مالی از هواداران بود را با  یک پیام ویدئویی توسط علی اکبر طاهری امتحان کردند. طاهری در آن پیام اعلام کرد: «خیلی‌ها از من خواستند شخصا از آنها کمک بخواهم، تا وارد عمل شوند و پول ژوزه را پرداخت کنند و حالا من این خواسته را دارم و...» اما تا امروز (جمعه) مبلغ کمک هواداران حدود 629 میلیون تومان بوده در حالی که گفته می شود بدهی باشگاه به مانوئل ژوزه بیش از 8 میلیارد تومان است!
 شکست پروژه صورت حساب؛پرسپولیس ناامید شد
به معنای دیگر، کمک هواداران هم نتوانست در این مورد، کمک شایانی به باشگاه کند و با این وضعیت مشخص می‌شود طاهری باید به عنوان سرپرست و مسئول باشگاه، در پی طرح های جدیدی برود و مسئولیت کارش را بپذیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
باید اون مدیر عاملی که با ژوزه قرار دادبسته جبران مافات بکنه نه دولت یا هوادارتن
گند و بدهي را كسان ديگر به بار آورده اند و آقاي طاهري بايد برود و مسئوليت كارش را بپذيرد ، يكم دقت در نوشتن مطالبتون خالي از لطف نخواهد بود ، نگارنده دقت كن .
چه خبره ۸ میلیاااااارد آخه؟مگه مورینو رو آوردن؟لعنت به این دلالیسم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها