بازدید 6188
۱

آتش‌سوزی انبار لوازم یدکی خودرو بالاخره مهار شد

کد خبر: ۶۸۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 14 April 2017
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با توجه به گستردگی حریق در انباری به وسعت 5 هزار متر در جاده مخصوص کرج عملیات آتش نشان ها برای اطفای حریق زمان بر شد و اکنون نیروهای سازمان در حال لکه گیری محیط هستند.

به گزارش میزان، سید جلال ملکی گفت: حریق گسترده در انبار قطعات یدکی که در کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج رخ داد با حضور گسترده آتش نشان ها سرانجام مهار شد.

وی افزود: با توجه به گستردگی حریق نیروهای آتش نشان عملیات دشواری را در پیش داشتند اما خوشبختانه موفق به مهار حریق شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: عملیات لکه گیری درانبار کالا زمان بر است. با توجه به اینکه حریق در انباری به وسعت 5هزار متر رخ داده است عملیات لکه گیری زمان بر بوده وهمچنان آتش نشان ها برای برطرف کردن کانون آتش در تلاش هستند.

ملکی ادامه داد: عملیات اولیه آتش نشان ها به اتمام رسیده و آتش به طور کلی مهار شده است اما برای جلوگیری از سرایت کانون های آتش به سایر نقاط عملیات لکه گیری همچنان ادامه دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به اقدامات آتش نشان ها به منظور تخلیه دود وایمن سازی کامل محیط گفت: آتش نشان ها اکنون درحال تخلیه دود و همچنین ایمن سازی کامل محیط هستند و پیش بینی می شود طی ساعات آینده عملیات آنها به اتمام برسد.

ملکی در پاسخ به این پرسش که وضعیت مصدومان حادثه به چه صورتی است گفت: خوشبختانه حریق تنها دومصدوم داشت که آنها نیز به مراکز درمانی ارجاع داده شده و سایر افراد دچار دودزدگی محدود شده بودند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
از سایت وزین تابناک واقعا بعیده اینگونه تیتر زدن!!! انبار قطعات یدکی که نیست اونجا انبار قطعات الکی بوده باور ندارید؟!!! توی خیابونا و جاده ها نگاه کنید که با این قطعات چه بلایی سر مردم در‌میارن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل