بازدید 3372

لیگ اروپا/توقف دیرهنگام منچستر و بردعجیب لیون

درتولسیو در دقیقه 83 و مورل در دقیقه 85 برای لیون گلزنی کردند تا نماینده فرانسوی در خانه در دقایق رو به پایان معجزه کند و بازی باخته را پیروز شود. گل دوم لیون در دقایق پایانی و روی استباه کشنده دروازه بان شکل گرفت.
کد خبر: ۶۸۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۸ 14 April 2017
تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه اندرلخت بلژیک با تساوی یک بر یک متوقف شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مسابقات رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا با برگزاری چهار مسابقه پیگیری شد.در یکی از حساس ترین مسابقات تیم منچستریونایتد انگلیس در خانه اندرلخت بلژیک به میدان رفت با تساوی یک بر یک متوقف شد.
میخیتاریان در دقیقه 37 برای منچستریونایتد گلزنی کرد، اما در دقیقه 86 دندونکر گل تساوی را وارد دروازه شاگردان خوزه مورینیو کرد تا بازی به تساوی یک بر یک کشیده شود.


تیم‌های آژاکس هلند و شالکه آلمان نیز دیگر مسابقه حساس امشب را در هلند برگزار کردند که در پایان، این مسابقه با برتری 2 برصفر آژاکس به پایان رسید.کلاسن در دقایق 23و 52 برای آژاکس گلزنی کرد.


سلتاویگو اسپانیا و خنک بلژیک نیز در خانه سلتا به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر  2به سود تیم اسپانیایی به پایان رسید.سیسوتو در دقیقه 15، آسپاس در دقیقه 18 و گویدتی در دقیقه 38 برای سلتاویگو گلزنی کردند که در مقابل بوئتیوس در دقیقه 10 و توماس بوفل در دقیقه 67 گل‌های خنک بلژیک را وارد دروازه سلتا کردند.

آخرین مسابقه این مرحله نیز بین تیم های لیون فرانسه و بشیکتاش ترکیه برگزار کردند که در پایان تیم لیون با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.رایان بابل در دقیقه 15 ابتدا برای بشیکتاش گل زد، اما درتولسیو در دقیقه 83 و مورل در دقیقه 85 برای لیون گلزنی کردند تا نماینده فرانسوی در خانه پیروز شود. گل دوم لیون در دقایق پایانی و روی استباه کشنده دروازه بان شکل گرفت.
این دیدار با دلیل درگیری هواداران دو تیم، با تاخیر 40 دقیقه‌ای برگزار شد.

لیون - بشیکتاش - لیگ اروپا

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل