بازدید 2940

پایان شایعات الجزایر:نه برانکو،نه کی‌روش

با توجه به تنش‌های گاه به گاه بین کی‌روش و فدراسیون فوتبال، این مذاکرات چندان عجیب و بعید به نظر نمی‌رسید و نگرانی‌ها را به طور جدی در جامعه فوتبالی افزایش داده بود.
کد خبر: ۶۸۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 14 April 2017
بالاخره سرمربی تیم ملی الجزایر مشخص شد تا شایعات خروج برانکو و کارلوس کی‌روش از ایران به پایان برسد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،لوکاس آلکاراس، سرمربی قدیمی اسپانیایی هدایت تیم ملی الجزایر را به عهده گرفت. در حالی که تا چندی پیش از کی‌روش و حتی برانکو به عنوان گزینه‌های نشستن روی نیمکت این تیم آفریقایی نام برده میشد. کی‌روش حتی انگار تا چند قدمی نیمکت الجزایر هم رفت و به کارنامه‌اش بارها در رسانه‌های این کشور پرداخته شد.
 
با توجه به تنش‌های گاه به گاه بین کی‌روش و فدراسیون فوتبال، این مذاکرات چندان عجیب و بعید به نظر نمی‌رسید و نگرانی‌ها را به طور جدی در جامعه فوتبالی افزایش داده بود. به خصوص که در کوران رقابت‌های مقدماتی جام جهانی هستیم و حضور کی‌روش پایه اصلی نظم امروز تیم ملی ایران است. از طرفی دیگر برانکو در مصاحبه‌ای از این که نامش در بین گزینه‌های مربی‌گری الجزایر بوده ابراز خوشحالی کرده و آن را افتخار می‌دانسته. حالا با حضور سرمربی سابق گرانادا در الجزایر، فعلا پرونده خروج دو مربی اروپایی صاحب سبک از فوتبال ایران به تاخیر افتاده و آن‌ها باید ادامه کار خود را در تیم ملی و پرسپولیس در پیش بگیرند.
پایان شایعات الجزایر:نه برانکو،نه کی‌روش
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار