بازدید 3405

تیم جهانبخش ازاجاره‌نشینی درآمد

روبرت، مدیر باشگاه آلکمار خرید ورزشگاه آفاس را یک اتفاق تاریخی دانست که به این تیم اجازه دوباره برگزاری بازی‌های خانگی را می‌دهد.
کد خبر: ۶۸۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰ 14 April 2017
باشگاه آلکمار هلند پس از ۷ سال بازی در ورزشگاه اجاره‌ای آفاس موفق به خریداری آن شد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، سایت رسمی باشگاه آلکمار هلند از خرید قطعی ورزشگاه آفاس خبر داد که در 7 سال اخیر به صورت اجاره‌ای در آن بازی می‌کرد. آلکمار که علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد با خرید آفاس به جمع معدود تیم‌های اردویژه هلند پیوست که دارای ورزشگاه اختصاصی هستند.
 
روبرت، مدیر باشگاه آلکمار خرید ورزشگاه آفاس را یک اتفاق تاریخی دانست که به این تیم اجازه دوباره برگزاری بازی‌های خانگی را می‌دهد. وی همچنین از تکمیل زیرساخت‌های ورزشگاه آفاس در آینده خبر داد.
 
پیش از این مالکان ورزشگاه آفاس با توجه به ورشکستگی مالی آمادگی خود را برای فروش قطعی به باشگاه آلکمار اعلام کرده بودند که سرانجام این اتفاق با عقد قرارداد بین‌ آنها عملی شد.
 
ورزشگاه آفاس شهر آلکمار ظرفیت 17 هزار تماشاگر را دارد که در سال 2006 میلادی افتتاح شد. تیم فوتبال باشگاه آلکمار از سال 2010 میلادی دیدارهای خانگی خود را در آفاس برگزار می‌کند و پس از ساخت مجموعه تمرینی اختصاصی در سال گذشته صاحب ورزشگاه نیز شد.
تیم جهانبخش ازاجاره‌نشینی درآمد 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان