بازدید 2541

ترکیه، املاک شمال سوریه را می‌خرد!

مقامات ترکیه با پرداخت مبالغ هنگفت در شهر الباب اقدام به خرید زمین ها و املاک شهروندان می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰ 13 April 2017
مقامات ترکیه با پرداخت مبالغ هنگفت در شهر الباب اقدام به خرید زمین ها و املاک شهروندان می‌کنند.

العالم -یکی از سرکرده های گروههای مسلح و افسر فراری از ارتش سوریه تاکید کرد: مقامات ترکیه در مقابل پرداخت مبالغ هنگفتی به شهروندان سوری در شهر الباب در حومه شمالی استان حلب، اقدام به خرید زمین ها و املاک شهروندان می کنند و در عوض خانه هایی را در منطقه الراعی در مرز ترکیه و سوریه به آنها می دهند.

به گزارش پایگاه اینترنتی "شام تایمز" به نقل از این منبع، ترک ها با تشکیل کمیته ای از اهالی این منطقه، آنها را مأمور گفت و گو با شهروندان و راضی کردن آنها به فروش خانه های خود کرده اند. این کمیته به اهالی وانمود می کند که ترک ها فقط ساختمان ها را می خرند و زمین ها در مالکیت شما باقی می ماند.

به گفته این منبع، ترکیه در حال اجرای پروژه ای مسکونی در شمال شهر الباب و ضمیمه کردن بیش از 11 هزار واحد آپارتمان به اضافه مدارس، بیمارستان ها و ساختمان های خدماتی و غیره به آن می باشد.

این افسر فراری سوری خاطرنشان کرد: آنچه که در شمال سوریه در حال جریان است در حقیقت اجرای مرحله اول پروژه گسترده ترکیه به منظور تقسیم شمال سوریه و ضمیمه آن به خاک ترکیه است، تاجاییکه مناطق تحت کنترل نیروهای مورد حمایت ترکیه در شمال سوریه به دو منطقه تقسیم شدند و از دو استان کلّس و غازی عنتاب پیروی و این دو استان بطور مستقیم بر امور این مناطق نظارت می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارتباط این مناطق از نظر اقتصادی با ترکیه هم دراین راستاست، امری که بطور خود به خود تعامل با لیره ترکیه در مناطق شمالی سوریه را در پی خواهد داشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر