بازدید 5041
۲

یارانه سه دهک پایین جامعه باید بهبود یابد

کد خبر: ۶۸۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰ 13 April 2017
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه معتقدیم که یارانه سه دهک پایین جامعه باید بهبود داده شود گفت: برنامه دولت برای سال ۹۶ غنی‌سازی اقشار پایین جامعه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی ربیعی ظهر امروز در نشست مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تولید اشتغال استان کرمان اظهار داشت: آنچه که دولت در این سالها کار کرده بی سر و صدا بوده و فکر می‌کنیم آرامش جامعه از ضروریات است.

وی با اشاره به اینکه با تنش در جامعه سرمایه‌گذاری ایجاد نمی‌شود، افزود: در بحث آسیب‌های اجتماعی نیز زمینه اصلی آن ناآرامی در جامعه است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اصلاً نباید حرکتی را انجام دهیم که عقلانیت در آن وجود نداشته باشد، گفت: باعث تعجب است که عده‌ای می‌گویند اگر ما بیاییم نفری 250 هزار تومان پول می‌دهیم.

ربیعی با بیان اینکه آینده کشور را نباید به خطر انداخت خاطرنشان کرد: سیاست صدقه‌ای باید کنار گذاشته شود و سیاست فقرزدایی و توانمندسازی باید پیگیری شود و سیاست دولت در این چند سال همین بوده است.

وی با اشاره به اینکه در 3 سال گذشته سیاست رفاهی را به صورت جهت‌دار دنبال کردیم و به جاهایی رفتیم که زندگی برای مردم کمرشکن بوده است، گفت: معتقدیم که یارانه سه دهک پایین جامعه باید بهبود داده شود و برنامه دولت برای سال 96 غنی‌سازی اقشار پایین جامعه است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه باید یارانه‌ای که نه به درد اشتغال بخورد و نه به سمت درمان برود مخالف هستیم، افزود: مدارا و اجماع بزرگ جزو سیاست‌های دولت است.

ربیعی با اشاره به برنامه 100 روزه دولت در روزهای نخست تشکیل دولت، گفت: بنده دقیقاً صحبت‌های روحانی یادم است که گفتند ما برنامه‌ای در 100 روز داریم و در 100 روز هم می‌شود تحول ایجاد کرد نه اینکه در 100 روز همه مشکلات را برطرف میکنیم.

وی با بیان اینکه رهبری بزرگ داریم که همه باید زیر سایه او حرکت کنیم و نباید حزبی و گروهی به مسائل نگاه کرد، تصریح کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ دولت ما این بود که رهبری عمق استراتژیک دولت بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: رئیس‌جمهور به وزرا گفت اگر دفتر رهبری به شما زنگ زدند اول عمل کنید و بعد به من خبر بدهید تا رئیس‌جمهوری که وزیرش را عزل کرد به دلیل اینکه جواب نامه رهبری را قبل از آنکه به رئیس‌جمهور بگوید داده بود.

ربیعی با اشاره به پتانسیل‌های استان کرمان گفت: زیرساخت عقلانیت و سخت‌کوشی در استان کرمان ایجاد شده و نیازمند تداوم است.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی امروز مظهر قدرت ایران است بیان کرد: او زیر سایه رهبری خدمت می‌کند و همه کشور به او افتخار می‌کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه کرمان در تاریخ تحولات کشور نقشی بی‌بدیل داشته است خاطرنشان کرد: کانون کارآفرینی در استان کرمان بر اساس همگرایی شکل گرفته است.

ربیعی با بیان اینکه سند اشتغال استان کرمان تهیه شده و مورد تصویب استان است، گفت: این سند در شورای عالی اشتغال کشور تصویب و در دستور کار قرار می‌گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
آقای ربیعی افزایش حقوق امسال کارگران نیز جزءی از همین سیاست رفاهیست؟؟؟؟؟؟
شما كه از ابتدا با طرح يارانه ها مخالف بودين و در اولين سال سركار امدنتان ثبت نام مجدد براي يارانه ها برگزار كرديد . حالا چي شدهدم از حمايت از اقشار ضعيف مي زنيد و شما كه تيشه به ريشه مسكن مهر و اقشار ضعيف مي زديد .حالا چي شده دم انتخابات از قشر ضعيف و حمايت از انها صحبت مي كنيد . شما كه مليونها دلار پول را صرف خريد هواپيما براي قشر بالادست جامعه كرديد و تقريبا قشر ضعيف و متوسط جامعه بهره ايي از خريد هواپيماها نمي برند . شما كه بنزين چهارصدي را هفتصد و هفتصدي را هزار كرديد . شما كه ارام ارام قبوض برق و گاز و اب و تلفن را بالا بردين . شما كه تحقيقات هسته ايي و هوافضا را تقريبا در حد بسيار ضعيف نگه داشته اين . چهارسال از انتخابات گذشت . ثمره اش چي بود .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس