بازدید 3162

علیمنصور رکورد می‌شکند؟

منصوریان در 4 بازی آینده فرصت دارد نیم فصل دوم لیگ شانزدهم را به بهترین نیم فصل مربی‌گری خود تبدیل کند.
کد خبر: ۶۸۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 13 April 2017
استقلال با علیرضا منصوریان نتایج مناسبی را در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم گرفته و تیمی که در پایان نیم فصل اول در رده هفتم قرار داشت، بعد از پرسپولیس بیشترین برد را بین شانزده تیم لیگ برتری به دست آورده تا در جدول نیم فصل دوم رقابت‌ها هم بعد از صدرنشینی قرمزهای پایتخت در رده دوم قرار بگیرد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،نکته جالب توجه درباره عملکرد آبی‌ها در نیم فصل دوم روند امتیازگیری منصوریان در استقلال بوده. سرمربی استقلال که در نیم فصل اول تا آستانه برکناری هم پیش رفته بود در نیم فصل دوم جانی تازه به بدن استقلال وارد کرد و حاصل آن شد رده دوم جدول رده‌بندی و نایب قهرمانی‌ای که در دسترس آبی‌هاست.
 علیمنصور رکورد می‌شکند؟
منصوریان در 4 بازی آینده فرصت دارد نیم فصل دوم لیگ شانزدهم را به بهترین نیم فصل مربی‌گری خود تبدیل کند. منصوریان در لیگ چهاردهم در نفت تهران در نیم فصل اول 27 امتیاز و در نیم فصل دوم 31 امتیاز کسب کرد تا در نهایت با 58 امتیاز در رتبه سوم لیگ برتر قرار بگیرد. روند نتیجه گیری منصوریان در فصل دوم حضور در نفت در لیگ پانزدهم هم در نیم فصل دوم بهتر از نیم فصل اول بود؛ منصوریان در نیم فصل اول مثل دوران حضور در استقلال 22 امتیاز جمع کرد اما با کسب 27 امتیاز در نیم فصل دوم توانست با 49 امتیاز در رده پنجم جدول قرار بگیرد.
 
استقلال در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم موفق شده تا به اینجای کار 26 امتیاز به دست آورد. حالا سرمربی آبی‌ها با کسب 6 امتیاز می‌تواند بهترین نیم فصل فوتبالی خود را رقم بزند تا با کسب 32 امتیاز رکورد بهترین نیم فصل خود را بشکند. البته منصوریان برای رسیدن به 58 امتیاز دوران حضور در نفت تهران از 4 بازی پیش رو نیاز به همه 12 امتیاز ممکن دارد که این اتفاق بسیار دور از دسترس به نظر می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار