بازدید 4128
سوژه

بازدن دوگل به بایرن؛رونالدو100گله شد+پوستر

رونالدو 2 گل برای رئال در دقایق 47 و 77 به ثمر رساند و آمار گلزنی خود در لیگ قهرمانان را به عدد تاریخی 100 رساند تا زودتر از مسی به این آمار طلایی برسد.
کد خبر: ۶۸۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵ 13 April 2017
رونالدو با دو گلی که مقابل بایرن به ثمر رساند، آمار خود را به 100 گل در لیگ قهرمانان رساند.

به گزارش تابناک ورزشی، رئال در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف بایرن مونیخ رفت و ستاره اولش کریس رونالدو بعد از حدود 670 دقیقه گل نزدن در لیگ قهرمانان اروپا، دو گل فوق حساس و تعیین کننده در خانه مونیخی ها زد.

دو گل فوق العاده ارزشمند کریستیانو علاوه بر اینکه باعث شد تیمش بیش از نیمی از راه صعود را طی کند، او را نیز به یک رکورد تاریخی رساند. رونالدو با این دو گل حالا اولین بازیکن تاریخ است که توانسته به رکورد 100 گل در رقابت‌های اروپایی برسد. 97 گل در لیگ قهرمانان اروپا، 2 گل در سوپر کاپ اروپا و یک گل در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا.

بدین ترتیب رونالدو در این زمینه از لیونل مسی که با 97 گل نزدیک‌ترین رقیبش محسوب می‌شود پیشی گرفت. رونالدو 2 گل برای رئال در دقایق 47 و 77 به ثمر رساند و آمار گلزنی خود در لیگ قهرمانان را به عدد تاریخی 100 رساند تا زودتر از مسی به این آمار طلایی برسد.

این دبل شماره 21 رونالدو نیز بود که به این ترتیب با رکورد اینزاگی برابری کرد. رونالدو در 5 مصافش با بایرن توانسته 6 گل برابر این تیم به ثمر برساند که آمار فوق العاده ای است. او سال 2012 در برنابئو برای اولین بار مقابل بایرن دبل کرد و سه سال پیش نیز در آلیانس آرنا موفق به زدن دو گل به قهرمان آلمان شده بود. به این ترتیب روند هر بازی یک گل او در زمین تیم های آلمانی نیز تداوم یافت.

کریستیانو رونالدو - رئال مادرید - لیگ قهرمانان اروپا

بازدن دوگل به بایرن؛رونالدو100گله شد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر