بازدید 5184
۳

دستگیری سارقان 2 میلیاردی طلا در شیراز

فرمانده انتظامی فارس گفت: در 2 عملیات جداگانه 2 سارق که در تعطیلات نوروزی امسال از 2 منزل مسکونی اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش بیش از 22 میلیارد ریال کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۸۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱ 13 April 2017
 فرمانده انتظامی فارس گفت: در 2 عملیات جداگانه 2 سارق که در تعطیلات نوروزی امسال از 2 منزل مسکونی اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش بیش از 22 میلیارد ریال کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا سردار سرتیب دوم احمد علی گودرزی، افزود: در یکی از این سرقت ها، سارق با اطلاع از نبود صاحبخانه در منزل، مبادرت به ورود به منزل کرد و با استفاده از تجهیزاتی مانند دستگاه برش و دیلم از 2 گاو صندوق موجود در این منزل، طلا و جواهراتی به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال را به سرقت برد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت حادثه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از انجام بررسی های لازم، سارق دستگیر شد و به جرم ارتکابی اقرار کرد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: سارق یاد شده پس از دستگیری ادعا کرد که طلاها را در داخل یک سطل زباله انداخته اما پس از مراجعه ماموران هیچ اثری از طلاها یافت نشد.

گودرزی گفت: به دنبال بررسی تصاویر دوربین های مدار بسته منطقه و موجود در سطح شهر مشخص شد که ادعای سارق درست است و کیسه طلاها توسط یک فرد کارتن خواب که در سطل های زباله جست و جو می کرد برداشته و رد وی نیز تا بافت فرسوده شیراز دنبال شد.

فرمانده انتظامی فارس افزود: طلاهای مسروقه مجددا در یک منقل خانه توسط یک سارق دیگر از فرد کارتن خواب دزدیده شد و در نهایت تمام این افراد با پیگیری های پلیس دستگیر شدند و همه طلاها نیز از آنها بازپس گرفته شد.

وی گفت: در مجموع در ارتباط با این سرقت چهار نفر دستگیر شده اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
چون گاوصندوق نداشته که، کابینت آشپزخونه داشته بهش میگفته گاوصندوق.

گاوصندوق یعنی باید ضمانت داشته باشه اگر دزد تونست بازش کنه فروشنده باید خسارت سرقت را پرداخت کنه
سلام. این ماجرا می تواند سوژه یک فیلم کوتاه مستند باشد.
میلیارد تومان طلا در خانه تو حقوق چقدی میگیری!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر