بازدید 1914

فردا آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها

کد خبر: ۶۸۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 12 April 2017
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستان تهران با تاکید بر اینکه انتشار اخباری مبنی بر تایید صلاحیت برخی کاندیداها در انتخابات شوراها در شهر تهران صحت ندارد، گفت که هنوز هیات‌های نظارت وارد بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها نشده‌اند و این روند از فردا آغاز می شود.

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر تایید صلاحیت برخی کاندیداها در انتخابات شوراها در شهر تهران گفت: امشب مهلت هفت روزه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها  در هیات‌های اجرایی به اتمام می‌رسد و پرونده‌های آنها از فردا در اختیار هیات‌های نظارت قرار می گیرد.

وی افزود: هیات های اجرایی از 17 فروردین وارد بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها شدند که این مهلت هفت روزه امشب به پایان می‌رسد. هیات‌های نظارت نیز از فردا تا پایان وقت 31 اردیبهشت به بررسی صلاحیت این داوطلبان پرداخته و نظر خود را به هیات‌های نظارت استان ارائه می‌دهند. هیات‌های نظارت استان نیز بعد از تایید نهایی، اسامی کاندیداها را اول اردیبهشت به فرمانداری‌ها ارائه کرده و در نهایت دوم اردیبهشت اسامی از سوی فرمانداری‌ها اعلام می‌شود.

 رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستان تهران با بیان اینکه این روند در قالب انتخابات شوراها نیز در تهران حاکم است، گفت: هیات نظارت شهرستان تهران نیز از فردا وارد بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در تهران می‌پردازد، لذا انتشار هرگونه اخباری مبنی بر تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در تهران صحت ندارد.

بادامچی در پایان یادآور شد که معیار بررسی صلاحیت داوطلبان براساس قانون و از طریق چهار مرجع وزارت دادگستری، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و سازمان ثبت احوال است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان