بازدید 9815
۲

باران تخم مرغ ها به سوی رئیس جمهوری ونزوئلا

کد خبر: ۶۸۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 12 April 2017
کاروان «نیکلاس مادورو» رئیس جمهوری ونزوئلا سه شنبه شب (دیشب) در یک مراسم نظامی در شهر 'سن فلیکس' در ایالت بولیوار این کشور هدف تخم مرغ های برخی از حضار قرار گرفت .

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری اروپاپرس، مادورو در جریان این رویداد به همراه چند تن از رهبران کشور بود و شبکه تلویزیون ملی‌ ونزوئلا که این مراسم را بطور زنده و مستقیم پخش می کرد، هنگامی که شماری از مردم به سوی وی تخم مرغ و سنگ پرتاب می‌ کردند، پخش آن را قطع کرد.
 
«توماس گوانیپا» دبیر کل حزب مخالف دولت پس از این رویداد به نام ”نخست عدالت”، مادورو را به تاکید بر سرکوب و عدم درک این مورد که 'ونزوئلا دیگر او را نمی‌ خواهد و خواهان انتخابات است'، متهم کرد .
 
وی گفت که در جریان این اعتراضات در سن فلیکس، چندین نفر دستگیر شدند هرچند که آمار دقیقی‌ از این دستگیری ها نداد.
 
ایالت بولیوار در جنوب شرقی ونزوئلا قرار دارد.
 
«انریکه کاپریلس» رهبر مخالفان دولت و فرماندار ایالت شمالی‌ میراندا نیز ویدیوی این حمله را در صفحه توییتر خود منتشر کرد و زیر آن نوشت 'رئیس جمهوری مردم بولیوار را گول نمی‌ زند. تمام ونزوئلا از تو و سران مفسد قاچاقچی مواد مخدر دولت تو متنفرند' .
 
اعتراضات مردمی که از عملکرد مادورو و دولتش در اداره کشور و اخیرا نیز برکناری قضات دیوان عالی‌، ناراضی‌ هستند، باعث شده جوی ناآرام در ونزوئلا ایجاد شود .
 
مخالفان دولت در 11 روز اخیر پنج بار به خیابان ها آمده و علیه دولت مادورو اعتراض کرده اند که این تظاهرات ها به درگیری با نیروهای امنیتی، کشته شدن دو تن از معترضان، دستگیری صدها تظاهرکننده و زخمی شدن صدها تن دیگر انجامیده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲
بايد همين كار رو با احمدي نژاد بكنن تا ديگه سخنراني نكنه
اکثریت مردم ونزوئلاطرف دار رئیس جمهور نیکلاس مادوروهستند من نمیگم اینو تعداد رأی مردم شرکت کنندها اون کشور در انتخابات میگه کسایی که این کارزشت انجام داده اند تعدادی کمی کافرمنحرف اخلاقی دینی زیاده خواه بی ادب بولیوارهستندکه ازآمریکا اسرائیل پول گرفتن این کارو بکنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس