بازدید 2677

حرکت انسانی هواداران دورتموندبرای هواداران موناکو

کد خبر: ۶۸۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 12 April 2017
 به دنبال تعویق بازی‌ تیم‌های فوتبال موناکو و بورسیا دورتموند به دلیل انفجار سه بمب در اطراف اتوبوس دورتموندی‌ها، هواداران میزبان آلمانی دست به حرکتی تحسین‌برانگیز زدند .
 
به گزارش تابناک ورزشی،بازی دو تیم قرار شب گذشته در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک برگزار شود اما اتوبوس حامل بازیکنان دورتموند در مسیر هتل محل استقرار‌شان تا ورزشگاه مورد حمله واقع شد که در این حادثه تعدادی از شیشه‌های اتوبوس شکست و مارک بارترا، مدافع اسپانیایی دورتموند نیز آسیب دید. در پی این اتفاق مسئولان دو باشگاه در جلسه‌ای با مقامات محلی تصمیم گرفتند که بازی را یک شب به تأخیر بیندازند.
 حرکت انسانی هواداران دورتموندبرای هواداران موناکوحرکت انسانی هواداران دورتموندبرای هواداران موناکوحرکت انسانی هواداران دورتموندبرای هواداران موناکو
تعویق غیرمنتظره بازی می‌توانست برای گروه زیادی از هواداران دورتموند که به آلمان سفر کرده بودند، دردسرساز شود اما آنها با یک اتفاق غیرمنتظره دیگر مواجه شدند که این بار برخلاف دفعه قبل خوشایند بود. باشگاه دورتموند با به راه انداختن یک کمپین اینترنتی تحت عنوان «تختخواب برای هواداران میهمان» از هوادارانش درخواست کرده که در صورت امکان به میهمانان فرانسوی‌شان که به دلیل تعویق بازی سرگردان شده بودند، برای یک شب، محلی برای خواب و استراحت بدهند و این کمپین با استقبال آنها مواجه شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار