بازدید 2905

ارتباط برخی از مدیران بانکی با ۳۰ مفسد اقتصادی

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی از پیگیری های فراکسیون متبوعش در راستای تهیه گزارشی برای رسیدگی به پرونده ۳۰نفر مفسد اقتصادی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 12 April 2017
امیر خجسته در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر لزوم مبارزه جدی با فساداقتصادی گفت:براساس گزارش های دریافتی در فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس، 30 نفر از مفسدان اقتصادی شناسایی شده اند که با نفوذ در شبکه بانکی اقدام به سوء استفاده از منابع بانکی کشور داشته اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث رسیدگی به پرونده 30 نفر از مفسدان اقتصادی از طریق مجلس، قوه قضائیه و نهادهای نظارتی پیگیری خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:30 نفر از مفسدان اقتصادی که شناسایی شده اند که از طریق تشکیل شبکه های اقتصادی و حتی با سوءاستفاده از سادگی مردم اقدام به اخذ وام های کلان بانکی می کنند.

خجسته ادامه داد:نفوذ 30 نفر از مفسدان اقتصادی در شبکه بانکی،باعث شده وثیقه های نزد بانک به عنوان ضمانت سپرده شود که در مقابل میزان وام از ارزش لازم برخوردار نیست.

خجسته گفت:برخی از مدیران بانکی با 30 نفر از مفسدان اقتصادی شناسایی شده ارتباط دارند و باید پذیرفت برخوردهای انجام شده در این زمینه کفایت نمی کند بطور مثال افراد مذکور در پرونده بانک های سرمایه و دی نقش داشته اند.  

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: در هرصورت بطور جدی، رسیدگی به پرونده 30 نفر از مفسدان اقتصادی شناسایی شده، ادامه خواهد یافت و گزارش نهایی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی به اطلاع ریاست مجلس و قوه قضائیه خواهد رسید
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار