بازدید 4819

۴ کشته و ۸ مصدوم در تصادف رانندگی مراغه

کد خبر: ۶۸۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 12 April 2017
در اثر حادثه رانندگی و برخورد یک دستگاه مینی بوس با 2 دستگاه سواری در جاده روستای ورجوی مراغه چهار نفر کشته و هشت نفر مجروح شدند.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مراغه شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این حادثه که عصر امروز روی داد، چهار سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید کشته و یک نفر از سرنشینان آن که یک نوزاد بود مجروح شد.

جواد پنداشته افزود: این حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سمند و مینی بوس و بدنبال آن برخورد این مینی بوس با خودروی پراید به وجود آمد.

وی اضافه کرد: همچنین یک سرنشین خودروی سمند و 6 نفر از سرنشینان مینی بوس نیز در این حادثه مجروح شدند که با حضور نیروهای امدادی این سازمان و اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

این مسئول خاطرنشان کرد : در این رویداد، تیم های اطفای حریق و امداد و نجات آتش نشانی با حضور در محل حادثه به مهار و رهاسازی اجساد و مصدومان پرداخته و اجساد و مجروحان نیز توسط اورژانس به بیمارستان و پزشکی قانونی انتقال یافتند.

به گزارش ایرنا، این برای چندمین بار در ماه ها اخیر است که در مسیر روستاهای این شهرستان شاهد چنین تصادف های شدید با آمار بالای کشته و مجروح هستیم.

روستای ورجوی در بخش مرکزی و در فاصله پنج کیلومتری شهر مراغه قرار دارد.

شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت از دو بخش مرکزی و سراجو تشکیل شده و دارای 173 روستا شامل 74 روستا در بخش مرکزی و 99 روستا در بخش سراجوست؛ این شهرستان در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر