بازدید 2565
۱

همبستگی برابر خشونت: فوتبال زیبا

کد خبر: ۶۸۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰ 12 April 2017
دورتموند و موناکو، قرار بود که همزمان با یووه-بارسا در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا در آلمان به مصاف هم بروند. اما یک حمله به اتوبوس باشگاه دورتموند باعث شد تا این بازی به تعویق بیفتد. همین حمله و خشونت سبب شد تا لحظات انسان دوستانه و زیبایی را در فوتبال شاهد باشیم.
 
به گزارش تابناک ورزشی،هنگام انفجار، بخشی از هواداران دو تیم در ورزشگاه وستفالن، استادیوم خانگی دورتموند حاضر بودند. خبر به گوش حاضرین در ورزشگاه رسید و در واکنش به این خبر، هواداران موناکو با فریاد "دورتموند دورتموند" از رقیبشان حمایت کردند و اتحاد خود را در مقابل خشونت نشان دادند.
همبستگی برابر خشونت: فوتبال زیبا 
از طرف دیگر توییتر باشگاه دورتموند از هواداران تیم موناکو تشکر کرد. و توییت‌های پیاپی دیگری رسید. از تیم‌ها و بازیکنان رقیب دورتموند. از باشگاه شالکه و بازیکنان بایرن. در آلمان همگی آرزوی سلامتی برای بازیکنان دورتموند داشتند و اعلام کردند در مقابل خشونت متحد خواهند بود.
 
واتسکه، مدیر دورتموند گفت که حالا بروسین‌ها همدل و متحدتر خواهند بود. زیباترین اتفاق بعد از این حمله را لحظاتی پیش در شبکه اجتماعی توییتر شاهد بودیم. توییتر رسمی باشگاه دورتموند خطاب به هواداران موناکو گفت که در صورت نیاز به محل اقامت برای امشب، هشتگ bedforawayfans  دنبال کنند. اهالی شهر دورتموند برای این یک روز تاخیر میزبان میهمانان فرانسوی خود خواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جوک هم نساختند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار