بازدید 6449

باد و رگبار در تهران

کد خبر: ۶۸۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸ 11 April 2017
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد نسبتا شدید در جنوب تهران و برخی مناطق دیگر از افزایش قابل ملاحظه دما در نیمه شمالی کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه بیان کرد: با گذر امواج تراز میانی از روی کشور امروز به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق جنوب غرب، بخش‌هایی از جنوب، نواحی مرکزی و دامنه‌های البرز شرقی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی بااشاره به اینکه روز چهارشنبه این وضعیت در غرب، دامنه های البرز غربی و مرکزی، سواحل دریای خزر به ویژه در استانهای غربی و مرکزی تداوم داشته و از بعد از ظهر این روز با حرکت این سامانه به سمت شرق، بارش ها در شمال شرق و دامنه های البرز شرقی متمرکز می شود، ادامه داد: طی امروز و فردا وزش باد نسبتا شدید در جنوب تهران، جنوب سمنان، قم، مرکزی و شمال اصفهان و در روز چهارشنبه در برخی نقاط خراسان رضوی پیش بینی می شود که می تواند منجر به پدیده گرد و خاک در این نواحی شود.

وظیفه با بیان اینکه سامانه فوق در روز پنجشنبه سبب بارش‌های پراکنده در شمال شرق شده و به تدریج از کشور خارج می شود اظهار کرد: از اواخر این روز سامانه بارشی دیگری از سمت مرزهای غربی وارد کشور خواهد شد. از ظهر پنجشنبه به سبب افزایش سرعت وزش باد بر روی عراق، پدیده گرد و غبار در نوار غربی کشور پیش‌بینی می‌شود. طی روزهای پنجشنبه و جمعه افزایش قابل ملاحظه دما در نیمه شمالی به ویژه سواحل خزر و وزش باد شدید در گیلان و اردبیل رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت آسمان تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران روز چهارشنبه ابری در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید اوایل شب کاهش ابر با حداقل دمای 13 و حداکثر دمای 19 درجه سانتی گراد و روز پنج شنبه صاف تا کمی ابری با حداقل دمای 15 و حداکثر دمای 25 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر