بازدید 7615

ثبت نام داوطلب 17 ساله ریاست‌جمهوری!

کد خبر: ۶۸۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ 11 April 2017
جوان‌ترین داوطلب تا کنون با ۱۷ سال سن برای ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد
 
 ثبت نام داوطلب 17 ساله ریاست‌جمهوری!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۰
قانون باید بازنگری شده و اجازه ثبت نام به هر فردی داده نشود. ثبت نام برخی افراد توهین به شعور سایر ایرانیان است. تحصیلات ششم ابتدایی، سن 17 سال و ... واقعا جای تاسف دارد
اين نهايت مسخره بازى است، ليكن مقصر اصلى اين جوان جوياى نام نيست، مقصر اصلى مجلس و شوراى نگهبان هستند كه عليرغم گذشت اين همه سال شرايط كانديداهاى انتخابات را اصلاح نكردند تا هر کسی خودش را مطرح نكند، آيا آن قدر وقت ادارات و نهادهاى دولتى به ويژه وزارت كشور و شوراى نگهبان همچنين وقت رسانه هاى مختلف و متعدد و و همچنين وقت مردم بى ارزش شده است كه ببينند چه كسى عشقش آمده و در انتخابت ثبت نام كرده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جای تاسف داره که در کشوره ما همه چی مسخره شده یعنی نباید قانونی باشه که طرف سربازی نرفته یا یک مدرک تحصیلی نداره نمی تونه ثبت نام کنه؟
وقتی که همه چیز به مسخره گرفته میشه نتیجه این میشه!!!!
سلام. نام نویسی انتخابات ریاست جمهوری بعضا تبدیل به مضحکه می شود. چرا از این افراد ثبت نام می شود. چرا شرایط لازم تعیین و بررسی نمی شود تا اگر شخصی این مدارک را نداشت ثبا نام او انجام نشود. آیا ثبت نام یک فرد 17 ساله افتخار است که مسئولین وزارت کشور آن را با افتخار اعلام می کنند.
از اين احمقانه تر هم ميشود ؟
مسخره کردیم خودمونو
خجالت میشکم از این رفتارهاااا
این بچه عشق شهرت داشته و بی خبر از قوانین راه افتاده رفته محل ثبت نام ، مسئولین چرا به این افراد میدون و فرصت برای مطرح شدن های کاذب میدن؟!
چرا مقررات خاص و ویژه برای کاندیدها اعمال نمی کنند، ریاست جمهوری یک مملکت اینقدر الکی هست؟؟؟

درسته که این افراد رد صلاحیت می شوند اما به هر حال باید برای جایگاه ریاست جمهوری ملاحظاتی اعمال شود تا مورد تمسخر قرار نگیرد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی