بازدید 3940
گزارش

پشت پرده ایمیل محرمانه فیفابه تاج/فدراسیون دنبال جاسوس خودی

مدیران فدراسیون با اینکه جزئیات اتفاقات اخیر را در رسانه‌ها برای دوری ازجنجال و حاشیه اعلام نکرده‌اند، اما شنیده می‌شود به دنبال پیدا کردن فرد، افراد و یا جریانی هستند که از تمام اتفاقات پشت پرده فوتبال ایران اطلاعات دقیق پیدا می‌کنند و با اهدافی خاص جزئیات آن را به فیفا و AFC گزارش می‌دهند.
کد خبر: ۶۸۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 11 April 2017
اخیرا به دنبال انجام بازرسی‌ها و برگزاری جلسات معول در فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال،‌ فیفا با ارسال ایمیلی محرمانه درباره جزئیات و دلایل این بازرسی‌ها و جلسات از مدیران فدراسیون فوتبال توضیح خواسته و اعلام کرده اگر مورد خاصی وجود دارد باید به فیفا گزارش شود.
 
به گزارش تابناک ورزشی،هم‌چنین به دنبال نامه تهدید‌آمیز فدراسیون جهانی فیفا به خاطر حواشی و اتفاقات به وجود آمده در بازی تیم ملی ایران مقابل چین در ورزشگاه آزادی، مدیران فدراسیون فوتبال متوجه شده‌اند علاوه بر گزارش ناظر و داور مسابقه، عکس‌ها و گزارش‌های دیگری توسط یک نفر سوم ناشناس به فیفا و AFC درباره بنرها و شعارهای مذهبی و اتفاقات ورزشگاه گزارش شده است.
 
یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال با تایید این اتفاقات عجیب به خبرگزاری میزان اعلام کرد: «فدراسیون جواب ایمیل محرمانه فیفا درباره برگزاری جلسات و بازرسی‌های انجام شده را داده و تاکید داشته این بازرسی‌های درون سازمانی توسط خود فدراسیون فوتبال صورت گرفته و هیچ دخالتی در امور این مجموعه انجام نشده است» 

 پشت پرده ایمیل محرمانه فیفابه تاج/فدراسیون به دنبال جاسوس داخلی
مدیران فدراسیون با اینکه جزئیات اتفاقات اخیر را در رسانه‌ها برای دوری ازجنجال و حاشیه اعلام نکرده‌اند، اما شنیده می‌شود به دنبال پیدا کردن فرد، افراد و یا جریانی هستند که از تمام اتفاقات پشت پرده فوتبال ایران طلاعات دقیق پیدا می‌کنند و با اهدافی خاص جزئیات آن را به فیفا و AFC گزارش می‌دهند.
 
پیدا کردن جاسوس از آنجا برای فدراسیون از اهمیتی بسیار زیاد برخوردار است که ادامه این روند کارشکنی‌ها و ارسال گزارش‌های خاص به فیفا می‌تواند در شرایط حساس فعلی که تیم ملی در آستانه صعود به جام‌جهانی قرار دارد، حتی مقدمات تعلیق فوتبال ایران و ورود رسمی فیفا به این اتفاقات را فراهم کند. ماجرای که قطعا هزینه‌ای سنگین برای فوتبال کشور همراه خواهد آورد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل