بازدید 10146
۵
لیگ قهرمانان 2017 آسیا در هفته چهارم همچنان بدون برد برای ایرانی ها؛

لوکوموتیو یک - استقلال یک/ گل استادانه و نجاتبخش کاوه رضایی برای سوغات مثل قند در تاشکند

بازی تیم های استقلال و لوکوموتیو در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه اختصاصی این تیم در شهر تاشکند با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. شاگردان علیرضا منصوریان، بازی را بسیار ضعیف و محتاطانه شروع کردند و بعد از پذیرش گل کمی به خود آمدند؛ اما تا دقایق پایانی نیمه دوم طول کشید تا کاوه رضایی با بغل پای فنی آبی ها را از یک شکست بدموقع نجات دهد.
کد خبر: ۶۸۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ 11 April 2017

استقلال برای این که بتواند صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان خود را تا حد زیادی قطعی کند، نیاز مبرم به 3 امتیاز این بازی بیرون خانه داشت اما منصوریان نتوانست امروز کار لوکوموتیو را در تاشکند یکسره کند.

به گزارش «تابناک ورزشی»، بازی تیم های استقلال و لوکوموتیو در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه  اختصاصی این تیم در شهر تاشکند با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. شاگردان علیرضامنصوریان بازی را بسیار ضعیف و محتاطانه شروع کردند و بعد از پذیرش گل کمی به خود آمدند؛ اما تا دقایق پایانی نیمه دوم طول کشید تا کاوه رضایی با بغل پای فنی آبی ها را از یک شکست بدموقع نجات دهد.

استقلال که در بازی رفت با دو گل به برتری رسیده بود، در دیدار برگشت نمایش خیلی خوبی نداشت و در ایجاد موقعیت‌ها خوب کار نکرد. حملات استقلالی‌ها زیاد بود، اما در ایجاد موقعیت چندان خوب کار نکردند. شاگردان علیرضا منصوریان با وجود این تساوی با 7 امتیاز در صدر گروه A باقی ماندند. لوکوموتیو هم 4 امتیازی شد.

دیگر بازی این گروه را تیم‌های التعاون عربستان و الاهلی امارات ساعت 20:35 به میزبانی نماینده عربستان برگزار خواهند کرد.
تیم فوتبال لوکوموتیو هم برای صعود به مرحله بعدی با انرژی کامل پای به این میدان گذاشته بود و این یکی از مهمترین شانس های حریف ازبک برای حفظ شانس صعود بود که با گل دقایق پایانی رضایی کمرنگ شد.
 
هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا/ ساعت: 15:30 
استادیوم : لوکوموتیو استادیوم / تعداد تماشاگر: 5000نفر
داور:ادهم محمد ، کمک ها:  احمود مونس و عیسی محمد
 

 
ترکیب لوکوموتیو
نستروف، یولداشوف، ماخاردزه، علی بائف، بیکمائف، میرزائوف، توخ تاخ جائف، زوتیف، کانه، تراپوف(64- روزیف)، ماشاریپوف(84- کریزو)
سرمربی: میریکو جلیچیچ
 
ترکیب استقلال
مهدی رحمتی، رابسون، پادوانی، وریا غفوری( 62- خسرو حیدری)، میلاد زکی پور، فرشید باقری، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی (58- جابر انصاری)، علی قربانی( 83- بهنام برزای) و کاوه رضایی
سرمربی: علیرضا منصوریان


شرح گل ها
 
 دقیقه 12 : پاس عالی ماشاریپوف، بیکمائف را در موقعیت تک به تک قرار داد و او با یک ضربه دقیق، دروازه مهدی رحمتی را باز کرد.
 
دقیقه 86 : سرانجام حملات استقلال جواب داد و سانتر کوتاه جابر انصاری در تیر دوم با ضربه بغل پای دقیق و فنی کاوه رضایی وارد دروازه لوکوموتیو شد.


دقایق حساس
 
دقیقه 8 : فرار عالی هافبک لوکوموتیو از سمت راست و پاس کات بک او به علی بائف رسید، ولی شوت او با سوپر سیو رحمتی همراه شد و استقلال اولین گل را با رشادت کاپیتان دریافت نکرد.

دقیقه 14 : فرار عالی زوتیف و پاس عالی او به بیگمائف رسید؛ اما ضربه او را مهدی رحمتی به زیبایی دفع کرد.

دقیقه 38 : ضربه ایستگاهی امید ابراهیمی از فاصله 40 متری با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت تا استقلال در زدن اولین گل خود ناکام بماند.


دقیقه 53 : یولداشوف از سمت چپ خط دفاع استقلال را به هم ریخت و ضربه او با برخورد به کنار دروازه راهی به دروازه استقلال نداشت.

دقیقه 57: شوت امید ابراهیمی به دیوار دفاعی برخورد کرد و در ادامه حرکات تمرین شده بازیکنان استقلال راهی به دروازه حریف نداشت.


دقیقه85:ارسال کرنر از جناج راست به تیر دوم روی سر برزای تازه وارد نشست ولی ضربه او را مدافع ازبک از روی خط دروازه بیرون کشید.


دقیقه 88: ضدحمله خطرناک بازیکنان لوکوموتیو بیکمائوف را در موقعیت گل قرار داد اما ضربه این بازیکن از دو قدمی دروازه رحمتی، راهی اوت شد.


دقیقه 93 : ضربه فوق العاده دیدنی کاوه رضایی از روی ضربه ایستگاهی از کنار نقطه کرنر با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
چرا ايتقلال رفت رتبه دوم وقتي هم گل زده بيشتر داره از الاهلي هم تفاضل گلش بهتره؟؟
واقعا متاسفم برای سایت تابناک كه همیشه مثل بقیه سایت ها نتایج استقلال و پرسپولیس رو تیتر اول سایت میزنه ولی ذوب آهن و دیگر تیم های شهرستانی دیگه رو خیر
با سلام و احترام
ادم وقتی تبعیض را در هر سطحی می بیند متاسف می شود. استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در یک روز با تیم های خارجی بازی کردند. ذوب آهن 2-1 برو استقلال 1-1 مساوی کرد. چون این تیم تهرانی بود خبرش را گذاشته اید و آن تیم شهرستانی نیاز به انتشار خبرش ندیدی . لطفا خودتان را اصلاح کنید . هردو تیم ایرانی هستند. ایران فقط تهران نیست.
خداکرم غریبی یزد
برد ذوب آهن رو پوشش ندادید
فقظ استقلال و سپاهان و ذوب
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر