بازدید 3079

گزارش پلیس سوئد از وضعیت حادثه استکهلم

پلیس سوئد اعلام کرد تحقیقات درباره حادثه تروریستی استکهلم که به کشته شدن 4 نفر انجامید ممکن است یک سال طول بکشد
کد خبر: ۶۸۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴ 10 April 2017
 پلیس سوئد اعلام کرد تحقیقات درباره حادثه تروریستی استکهلم که به کشته شدن 4 نفر انجامید ممکن است یک سال طول بکشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، متس لاوینگ، یکی از مقامات مرتبط با تحقیقات درباره حادثه تروریستی حمله کامیون به مردم در استکهلم، پایتخت سوئد اعلام کرد پلیس معتقد است تحقیقات درباره حادثه تروریستی استکهلم که به کشته شدن 4 نفر انجامید ممکن است یک سال طول بکشد.

بر این اساس، لاوینگ گفت: نزدیک به یکصد بازرس درباره این حادثه تروریستی درحال تحقیق هستند. همچنین بیش از 600 بازجویی انجام شده است و پلیس این موضوع را رد نکرده که احتمال دارد این تحقیقات یک سال به طول بیانجامد.

دن الیسون، کمیسر پلیس ملی سوئد اطمینان داد عامل این حمله تروریستی دستگیر شده است. وی تاکید کرد: ما اطمینان داریم که دقیقا مردی که دستگیر شده عامل حمله تروریستی استکهلم بوده است. پلیس در جستجوی چندین نفر دیگر برای بازجویی از آنها است.

پیش‌تر، پلیس سوئد دو نفر را در ارتباط با حمله کامیون به مردم بازداشت کرد. یکی از این افراد یک تبعه 39 ساله ازبک است که در سوئد زندگی می‌کند. براساس گزارش رسانه‌ها این مرد اقدام به انتشار تبلیغات مرتبط با گروه تروریستی داعش -- که مغایر با قوانین سوئد و سایر کشورهای جهان است -- در فیس بوک کرده است.

روز جمعه، یک کامیون دزدیده شده با برخورد به جمعیت مردم در یکی از خیابان‌های اصلی استکهلم، باعث کشته شدن 4 نفر و زخمی شدن چندین نفر دیگر شد. استفان لوفان، نخست وزیر سوئد اعلام کرد این حادثه احتمالاً تروریستی بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل