بازدید 4835
۳

سیدجلال:فدراسیون و سازمان لیگ مقصرند!

کد خبر: ۶۸۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱ 10 April 2017
کاپیتان پرسپولیس در پایان بازی آسیایی این تیم گفت: طرفداران ناراحت و عصبانی هستند اما من از حمایت همه آنها تشکر می‌کنم.

به گزارش تابناک ورزشی، سیدجلال حسینی بعد از تساوی پرسپولیس و ناراحتی طرفداران این تیم گفت: هوادار حق دارد چون آنها به ورزشگاه آمدند که برد تیمشان را ببینند. حریف آمده بود که دفاع کند و ما هم نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

وی در خصوص پنالتی طارمی گفت: پنالتی 50-50 است، مهدی طارمی بهترین بازیکن ما است و باید از او حمایت شود.

حسینی در خصوص ناراحتی هواداران پرسپولیس از طارمی گفت: هواداران عصبی شدند چون آنها آمده بودند برد تیمشان را ببینند. من از همه آنها تشکر می‌کنم و باور کنید دوست داشتیم بازی را ببریم ولی نشد.

کاپیتان پرسپولیس تأکید کرد: شما سرمایه‌گذاری تیم‌های الریان و الوحده را ببینید و تفاوت‌ها را متوجه بشوید. کار ما خیلی سخت است ولی با حمایت همین مردم می‌جنگیم.

وی در خصوص گرانی بلیت و نیامدن تعداد زیادی از هواداران اظهار داشت: متأسفانه در فوتبال ما اتفاقاتی می‌افتد که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مقصر اصلی آن هستند. شما ببینید نفت تهران هر کاری که دلش خواسته انجام می‌دهد، ولی هیچ برخوردی با آنها صورت نمی‌گیرد. قبول دارم گرانی بلیت مردم را اذیت می‌کند، ولی از آن طرف هم سازمان لیگ و فدراسیون مقصر هستند.

حسینی تأکید کرد: طاهری و ترکاشوند خیلی تلاش کردند که این شرایط را مدیریت کنند. شما می‌دانید بدهی ژوزه خیلی زیاد است و پرداخت آن کاری دشوار. وی در پاسخ به این سوال که آیا شانس صعود دارید یا خیر؟ گفت: ما بازی به بازی فکر می‌کنیم و آماده بازی با ماشین‌‌سازی می‌شویم، بعد از آن به فکر الهلال هستیم.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص محرومیتش از بازی آینده گفت: متأسفانه هر چیزی بگویم بد برداشت می‌شود. بازی الریان با ما را ببینید و داوری بازی امروز را هم ببینید. مهاجم حریف در طول بازی اصلاً به توپ‌ها کاری نداشت و در طول بازی مدام شیطنت می‌کرد. همین داوری در قطر هم بوده و ما هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
آقای حسینی ممنون از بازی خوب شما اگر شما نبودید الریان باید 10 گل به ما میزد پایدار باشی پهلوان.
من در توپها دقت کردم زیاد گرد نبودند زمین هم کج بود والا اینکه تیمی نود دقیقه از طرفین یک سره سانتر کند روی سر دفاع حریف و مربی هم فقط تماشا کند یا در هفت هشت ضد حمله یک شکل دروازه ات تهدید شود تقصر بازیکنان و کادر فنی نیست تقصیر بدی هوا است
چرا هر بازي بايد كجاني باشد؟ بابا استاديوم و برق و آب و نگهداري و نظافت و امنيت و از همه مهمتر چمن و باز سازي ان پول نميخواهد؟هروقت بازيكنان رايگان بازي كردند ، استاديوم هم مجاني
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار