بازدید 2666

اعزام هفت میلیون نفر به اردوهای راهیان نور

کد خبر: ۶۸۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 10 April 2017
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: در طول سال گذشته و نوروزامسال، هفت میلیون نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز دوشنبه جلسه قرارگاه مرکزی  راهیان نور نور سپاه و بسیج به فرماندهی سردار فضلی و با حضور سردار سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور، رئیس ستاد راهیان نور استانها و کلیه اعضاء قرارگاه برگزار شد.

سردار فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه وبسیج در ابتدای این جلسه به بررسی تحولات صورت گرفته در یک سال اخیر در خصوص اعزام‌های زائران از استان‌های کشور پرداخت و همت قرارگاه‌های استانی را در این  راستا به غرب،شمالغرب ،جنوب و راهیان نور دریایی  کاری ارزشمند دانست.

وی ادامه داد: بنا به پیش‌بینی‌های صورت گرفته،زمینه حضور هفت میلیون نفر به مناطق مختلف راهیان نور صورت گرفته است که این موضوع با تلاش استانها محقق شده است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خاطرنشان کرد:با وجود، وجود ریزگردها در غرب و جنوب کشور ،حضور مردم ولایت‌مدار در این مناطق همانند ادوار مختلف راهیان نور گسترده و چشمگیر بود.

سردار فضلی با قدردانی از قرارگاه راهیان نور دریایی،منطقه دوم دریایی سپاه و سپاه امام صادق (ع) بوشهر، افزود: جزیره خارک این ظرفیت را دارد که  100 هزار نفر  در ایام راهیان نور دریایی در آن  حضور پیدا کنند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج همچنین گفت: حضور ریاست ستاد کل نیروهای مسلح در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در نوروز96، باعث تقویت اردوهای راهیان نور خواهد شد و قطعا حضور وی دلگرم کننده بوده است.

سردار فضلی در ادامه، به حضور چشمگیر مردم با خودروهای شخصی در اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: حضور خودروهای شخصی، امسال نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

وی به دیدار 16 اسفندماه دست اندرکاران راهیان نور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: با این دیدار،روح و  غنای بیشتری به موضوع راهیان نور داده شد. انتظارات مقام معظم رهبری در حوزه راهیان نور، بیشتر از اقدامات صورت گرفته بود که این امر نیازمند تلاش‌های بیشتر مسئولان راهیان نور است.

سردار فضلی گفت: سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در راهیان نور امسال، در دو مرحله از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید داشت که تدابیری اندیشید و راهکارهایی برای توسعه راهیان نور ارائه کرد که به کمک سردار سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور و قرارگاه‌های استانی در تلاش هستیم که این اقدامات را عملی کنیم.

وی به برگزاری روز ملی راهیان نور و جشنواره صورت گرفته در راهیان نور و حضور پر شور و برجسته استان‌ها در جشنواره ره‌آورد سرزمین نور اشاره کرد و افزود: از مسئولان برگزاری جشنواره سرزمین نور و جشنواره باروت خیس و دست‌اندرکاران سازمان اردویی بسیج تقدیر و تشکر می‌کنم و باید گفت که یکی از اقدامات مناسب امسال، برگزاری نماز جمعه خرمشهر در سالن شهید جهان آرا و محل برگزاری جشنواره سرزمین نور بود.

سردار فضلی به پوشش مناسب رسانه‌ای مراسم روز ملی راهیان نور اشاره کرد و گفت: امسال پوشش رسانه‌ای راهیان نور خوب بود و در زمینه باروت خیس کار بسیار خوبی صورت گرفت اما یک نکته در این زمینه وجود دارد  و آن هم اینکه، رأی دادن به نامزد باروت خیس باید به طور وسیع‌تر و گسترده‌تر صورت بگیرد.

سردار فضلی با تاکید بر صعود سراسری به بازی دراز در بزرگذاشت عملیات بازی دراز، افزود: سپاه نبی‌اکرم(ص) در این زمینه، همکاری و مساعدت‌های لازم را انجام می‌دهد که شایسته تقدیر است و امسال،هشتم اردیبهشت، آمادگی برای میزبانی از 30 هزار نفر در ارتفاعات بازی دراز مهیا شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل