بازدید 26183
۳
طبق آیین‌نامه عمل کنید!

پیشنهاد «ضرغامی» برای کنار گذاشتن «رئیسی» و «فتاح» از جبهه نیروهای انقلاب

وی همچنین به اظهار گلایه «پرویز فتاح» نسبت به قرار گرفتن نامش در میان پنج گزینه نهایی جمنا اشاره و تأکید کرده است: حال که آقایان رئیسی و فتاح چنین مواضعی دارند و نمی خواهند زیر چتر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی قرار گرفته و یا اصلا بنایی برای کاندیداتوری ندارند، بهتر است، نام آنها از فهرست پنج کاندیدای نهایی جمنا کنار گذاشته شود.
کد خبر: ۶۸۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ 09 April 2017
«عزت الله ضرغامی» در مطلبی که خطاب به اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب نگاشته، از آنان خواسته است، «حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی» و «پرویز فتاح» را از بین گزینه های این جبهه کنار بگذارند.

به گزارش «تابناک»، پس از بیانیه انتخاباتی اعلام حضور حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، رئیس اسبق سازمان صدا و سیما که خود از گزینه های کاندیداتوری جبهه مردمی در انتخابات پیش روی بود، آن را به منزله اعلام حضور مستقلانه وی برای کاندیداتوری در انتخابات پیش روی دانسته است.

وی همچنین به اظهار گلایه «پرویز فتاح» نسبت به قرار گرفتن نامش در میان پنج گزینه نهایی جمنا اشاره و تأکید کرده است: حال که آقایان رئیسی و فتاح چنین مواضعی دارند و نمی خواهند زیر چتر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی قرار گرفته و یا اصلا بنایی برای کاندیداتوری ندارند، بهتر است، نام آنها از فهرست پنج کاندیدای نهایی جمنا کنار گذاشته شود.

ضرغامی پیشنهاد کرده است به جای این دو، کاندیداهای بعد از آنان، یعنی «حمیدرضا حاج بابایی» و «علی نیکزاد» جایگزین شوند. او همچنین عمل کردن خلاف این رویه را مغایر با آیین‌نامه‌ی صریح جمنا ـ که مورد پیمان همه اعضا بوده ـ خوانده است.

متن مطلبی که «عزت الله ضرغامی» در صفحه اجتماعی خود در تلگرام خطاب به اعضای جمنا نگاشته، بدین شرح است؛

 اعضای محترم شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

با سلام و آرزوی موفقیت همه‌ی شما عزیزان،

ضمن استقبال از اعلام آمادگی حجت الاسلام والمسلمین آقای رئیسی، امیدوارم حضور ایشان باعث گرمی و رونق انتخابات ریاست جمهوری شود.

همان گونه که در متن بیانیه ایشان آمده فارغ بودن از گروه‌بندی‌های سیاسی رایج، مورد تأکید قرار گرفته که در واقع بر مرزبندی ایشان با جریان نوپای سیاسی جبهه‌ مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا)، صراحت دارد.

از باب تقویت این جبهه و پیرو سخنانم در جلسه مجمع عمومی ۹۶/۱/۱۷، از شما انتظار دارم، ضمن احترام به اعلام استقلال ایشان و همچنین موضع قبلی‌شان و تمکین نسبت به آن، بر اساس آیین‌نامه‌ی صریح خود که مورد پیمان همه اعضا بوده است در این خصوص تصمیم‌گیری نمایید.

پیشنهاد می‌کنم به جای ایشان و نفر پنجم اعلامی که با صراحت مورد تکذیب و اعتراض ایشان قرار گرفته، دو نفر بعدی یعنی آقایان حاجی بابایی و نیکزاد را جایگزین نمایید.

قاعدتاً باید از آقای دکتر زاهدی و نفر بعدی ایشان هم به طریق مقتضی عذرخواهی شود.

با احترام
سیدعزت الله ضرغامی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۳
اگر چتر انقلاب اسلامی را می خواهیم ونه چتر جناح خودمان, کاندیدای اصلی و نهائی همه ما جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای رئیسی دامت توفیقاته می باشد البته کاندیداهای پوششی فعلا مانعی ندارد که از جبهه انقلاب باشد.
به همین نظر سنجی که سایت اصولگرای تابناک گذاشته توجه کنی نظر مردم را می فهمی. طرفداران اصلاح طلبان و اصولگرایان ، جمنا و.... کاملا مشخصه.
گروه بندی رایج منظورشان اصولگرا و اصلاح طلب است. اقای رییسی که به جلسه جمنا نماینده فرستادند و دلیل غیبت را بحث زلزله مشهد اعلام کردند. مهندس ضرغامی عزیز یک وحدت خوب دارد شکل میگیرد خواهشا خرابش نکنید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی