بازدید 5633

تنگ تر شدن حلقه معامله گران نفت در صورت ادغام شرکت گانور

شرکت «گانور گروپ» که یکی از بزرگترین معامله گران نفت جهان می باشد صحبت از امکان فروش این شرکت با وجود حداقل دو متقاضی کرده است. این خبر را وال استریت ژورنال به نقل از دو فرد که با این مسئله آشنا بودند نقل کرد.
کد خبر: ۶۸۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳ 08 April 2017
شرکت «گانور گروپ» که یکی از بزرگترین معامله گران نفت جهان می باشد، صحبت از امکان فروش این شرکت با وجود حداقل دو متقاضی کرده است. این خبر را وال استریت ژورنال به نقل از دو فرد که با این مسئله آشنا بودند نقل کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی و به نقل از رویترز، هر گونه معامله ای که ممکن است انجام شود باعث کوچک تر شدن این بخش خواهد بود که همین حالا نیز تحت تسلط تعداد انگشت شماری از فعالان مانند «گلنکور»، ویتول، مرکوریا و ترافیگیورا است.

تنگ تر شدن حلقه معامله گران نفت در صورت ادغام شرکت گانور

با این حال بنابر گزارش وال استریت ژورنال، «توربجورن تورنکویست» مدیر اجرایی «گانور» می گوید که در زمان حاضر این شرکت هیچ برنامه ای برای فروش ندارد.

تورنکویست از طریق ایمیل به این مجله گفته است "انتظار من این است که تا آینده قابل پیشبینی به عنوان سهامدار اصلی در این گروه باقی بمانم". او صاحب اکثریت شرکت «سویس» می باشد که یک شرکت سهامی خاص است. «سویس» نیز در معاملات ذغال سنگ، گاز طبیعی مایع، سوخت های زیستی، برق و گازهای گلخانه ای  فعالیت می کند.

تورنکویست هفته گذشته گفت که 2017، سال تمرکز بر افزایش سودآوری معامله کنندگان اقلام اولیه ایالات متحده آمریکا خواهد بود و اضافه کرد که انتظار دارد تا اواخر ژوئن خریدار سهام «گانور» در پایانه روتردام را اعلام کند.

روز دوشنبه «گانور» اعلام کرد که سود خالص این شرکت در سال 2016 315 میلیون دلار کاهش داشته است. سود خالص این شرکت در سال قبل از آن 1.25 میلیارد دلار بوده است که بخاطر خرید و فروش دارایی ها رونق گرفته بود.

با وجود تماس های رویترز، این شرکت هنوز به درخواست ها برای اظهار نظر در این باره پاسخی نداده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان