بازدید 17686

وبیمه؛ چالش خرید رایگان ۹۰ ثانیه‌ای!

کد خبر: ۶۸۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴ 08 April 2017

قائم مقام مديرعامل وبيمه با بيان اينكه با اين سامانه آنلاین شما براحتی میتوانید با توجه به نوع و موضوع، بیمه نامه خود را صادر كنيد گفت: با ورود به هر بخش و با درج مشخصات بیمه نامه آنلاین خود در این سامانه آنلاین بیمه ای، از کلیه شرکت های بیمه گر فعال در سراسر کشور بصورت آنلاین استعلام و پس از بررسی تمام شرایط مد نظر خود بيمه مورد نظر را صادر كنيد.

وي گفت: خدمات و امكانات اين سامانه از قبیل هزینه صدور بیمه آنلاین ، میزان بهره مندی از تخفیف صدور بیمه آنلاین، اطلاع از نحوه پرداخت نقدی و یا اقساطی بیمه نامه آنلاین، میزان رضایت کاربران و بیمه از صدور بیمه آنلاین، اطلاع از شرایط و بهره مندی طرح های ویژه صدور آنلاین بیمه نامه و ... مي باشد.

اسدالهی ادامه داد: شما میتوانید در همان مراحل ثبت بیمه نامه آنلاین در مورد بیمه نامه هایی که بصورت اوراق بهادار صادر خواهد شد ( همانند بیمه شخص ثالث ) نسبت به مشخص کردن محل و زمان تحویل بیمه نامه اقدام و در زمان تعیین شده خود، بیمه نامه آنلاین صادر شده را در هر کجای کشور عزیزمان ایران دریافت كنيد.

وی افزود که با شروع سال 96 تا پایان فروردین کاربران اینترنتی زمان دارند تا با مراجعه به سایت وبیمه به نشانی https://webimeh.com   و عضویت در کمپین #چالش_در_نود_ثانیه علاوه بر تخفیف بیست هزار تومانی در قرعه کشی چالش نیز شرکت نمایند ، در چالش نود ثانیه به 5 نفر برگزیده فرصت داده خواهد شد که در مدت 90 ثانیه از بزرگترین مجتمع تجاری شهر تهران هر چیزی را که دوست دارند ، برداشته و خارج شوند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار